دمشق: هدف اسرائیل از تجاوز اخیر به سوریه، سرپوش گذاشتن بر ناکامی در تحقق اهدافش است

وزارت امور خارجه سوریه گفت: فاشیسم صهیونیستی پس از «آتش بس در غزه» مرتکب جنایت علیه بشریت شده است.

وزارت امور خارجه سوریه روز شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد: رژیم صهیونیستی درک نکرده است که اقدام این رژیم در زمینه ترور کودکان شیرخوار فلسطینی و محروم کردن ملت فلسطین از آب، غذا و دارو و همچنین ویران کردن اکثر بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های غزه، تنها منجر به مقاومت قهرمانان برای ملت فلسطین در کرانه باختری و نوار غزه خواهد شد.

وزارتخانه یاد شده افزود: علت اصلی جنگ کنونی، ادامه اشغال فلسطین توسط صهیونیست‌ها و حمایت برخی از غربی‌های صهیونیست از این رژیم تا حد مشارکت در جنایت نسل کشی و اعطای مصونیت به این رژیم و تفویض به این رژیم توسط آمریکا و کشور‌های غربی برای ارتکاب جنایت، قتل و کشتار فلسطینی است.

در بیانیه وزارت امور خارجه سوریه همچنین آمده است: زمان آن فرا رسیده است که پیش از آنکه جنگ‌های صهیونیست‌ها و متحدانشان به مناطق دیگری کشیده شود، نسل کشی فلسطینی‌ها توسط رژیم اشغالگر قدس و همچنین تجاوزات این رژیم علیه سوریه و جنوب لبنان متوقف گردد.

وزارت امور خارجه سوریه در پایان بار دیگر حمایت مطلق این کشور از مردم فلسطین و حق آن‌ها در برپایی کشور مستقل به پایتختی قدس شریف و همچنین مبارزه مشروع آن‌ها علیه اشغالگران تأکید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار