ثبت نام جامعه الزهرا(س) ویژه بانوان علاقه‌مند به تحصیل علوم حوزوی آغاز شد.

سیده زهره برقعی،مدیر جامعه الزهرا(س) امروز در نشست خبری گفت: پذیرش داوطلبان سطوح دو، سه و چهار از امروز آغاز شد. 

 وی افزود: علاقمندان تا نوزدهم دی ماه فرصت دارند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی paziresh.jz.ac.ir مراجعه کنند. 

برقعی با تشریح شرایط پذیرش گفت: در مقطع سطح دو همانند سال‌های قبل افرادی که معدل بالای ۱۸ دارند (مشروط بر اینکه فاصله بین فارغ التحصیلی و پذیرش شان بیش از دو سال نباشد)، حافظان قرآن کریم و کسانی که در جشنواره‌ها و المپیاد‌های ملی در سطح کشوری دارای رتبه هستند معاف از آزمون کتبی هستند؛ پذیرش در این سطح از طلاب ایرانی و بین‌المللی صورت می‌گیرد.

مدیر جامعه الزهرا(س) افزود: در مقطع سطح سه از بین طلاب فارغ التحصیل سطح دو جامعه الزهرا (س)، طلاب حوزه‌های علمیه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران و دانشجویانی که در ۷۳ رشته همسو و مرتبط توانسته‌اند مقطع کارشناسی را پشت سر بگذارند پذیرش صورت می‌گیرد.

برقعی در خصوص رشته‌های تحصیلی سطح سه گفت: علاقه‌مندان می‌توانند در سطح سه در ۱۳ رشته تحصیلی شامل شامل تاریخ اسلام، تبلیغ با گرایش حج، تربیت دینی کودک و نوجوان، مشاوره خانواده با رویکرد اسلامی، مدیریت آموزشی، تفسیر و علوم قرآن، فقه و اصول، فلسفه اسلامی، کلام اسلامی، کلام اسلامی با گرایش امامت، زبان و ادبیات عربی، علوم و معارف حدیثی و مطالعات اسلامی زنان ثبت نام کنند.

وی با اشاره به اینکه پنج رشته تحصیلی در مقطع سطح چهار ارائه می‌شود گفت: این رشته‌ها شامل تفسیر تطبیقی، فقه خانواده، کلام اسلامی، حکمت متعالیه و تاریخ و سیره پیامبر اعظم (صلّی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلّم) ارائه می‌شود. 

مدیر جامعه الزهرا(س) با بیان اینکه ۲۲ هزار نفر فارغ التحصیل و ۱۳ هزار طلبه در حال تحصیل داریم، افزود: در این مرکز علمی- آموزشی، دو هزار طلبه غیر ایرانی در حال تحصیل و تاکنون هزار طلبه بین الملل فارغ التحصیل شده اند. 

برقعی گفت: تحصیل در جامعه الزهرا با توجه به اقتضائات بانوان به سه شیوه حضوری (به صورت تمام وقت و نیمه وقت)، غیر حضوری و مجازی برگزار می‌شود همچنین خوابگاه ویژه طلاب شهرستانی در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه پذیرش بخش بین الملل از یکم آذر آغاز شده است گفت: در پذیرش سطح دو برای کشور‌های خارجی آزمون ورودی به صورت مصاحبه آنلاین برگزار می‌شود و در پذیرش سطح۳ و سطح ۴ باید در امتحانات آزمون ورودی شرکت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار