رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: تقریبا ۷۲ درصد از خودرویی‌هایی که سرقت می شوند توسط همکارانمان در تهران کشف و به مال‌باختگان تحویل داده می‌شود.

سردار ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: ما حتی یک سرقت هم برایمان اضافی است و نباید وجود داشته باشد.  در مرحله اول پلیس سعی در پیشگیری دارد. تمام تلاش پلیس این است که بتواند در کمترین زمان سارقان را دستگیر و تحویل قانون دهند. تا بتوانیم رضایت مردم را جلب کنیم.

تمام خودروهای داخلی قابل سرقت هستند؟

او در ادامه تصریح کرد: نمی‌توان گفت همه خودرو‌های داخلی قابلیت  سرقت دارند. گروه خاصی هستند که به آن ها سارقان حرفه ای گفته می شود این افراد کاملا به صورت تخصصی آموزش دیده اند، به همین دلیل برای آن‌ها خودروی داخلی و خارجی ندارد و می توانند اکثر مدل ها را سرقت کنند.

گودرزی تصریح کرد: پلیس از تمام آموزش ها و اقدامات سارقان خیلی پیشتر آگاه است و در اسرع وقت آن ها را دستگیر می کند که تا به امروز در کمترین زمان تحویل قانون داده شده اند.

 رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: در طول ۲۴ ساعت تعداد محدودی ۵۰ الی ۶۰ خودرو سرقت می‌شود که جای نگرانی نیست زیرا فوری بررسی شده و ‌سارقان دستگیر خواهند شد.

گودرزی تصریح کرد: همکاران ما با جدیت بررسی کرده و به شدت هم با سارقان  برخورد می‌کنند. تا به امروز کاهش وقوع جرم داشتیم  مخصوصا در بحث خودرو. حدود ۷ الی ۸ درصد کاهش وقوع جرم داشته ایم و کشفیات  خوبیه را هم ضبط کرده ایم.

او گفت: تقریبا هفتاد و دو درصد از خودرویی‌هایی که سرقت می شوند توسط  همکارانمان  در تهران کشف  و به مال باختگان تحویل داده می شود.

 رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ بیان کرد :بالاخره سارقان تلاش خود را می‌کنند، ولی پلیس از آن‌ها جلوتر خواهد بود و اشراف بیشتری دارد و با آن‌ها برخورد می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.