نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: افزایش مشارکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اوجب واجبات هر مدیر و مسئول و فرد انقلابی است.

آیت الله حسینی همدانی در خطبه های این هفته نماز جمعه کرج با تبریک فرا رسیدن روز مجلس، آیت الله مدرس را نمونه موفق یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دانست و افزود: نماینده مجلس باید در دنبال کردن مشکلات مردم، نظارت بر اجرای صحیح قانون ،شفاف بودن در عملکرد و ساده زیستی  همانند این افتخار مجلس شورای باشد. 
 
امام جمعه کرج با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در کشور افزود: هر کدام از این دو نهاد راس امور کشور هستند و باید مردم در انتخابات با هوشیاری کامل و رصد نوع تبلیغات این افراد بهترین ها را انتخاب کنند. 
 
وی با اشاره به اینکه تبلیغات نامتعارف برای راهیابی به مجلس شورای اسلامی زیبنده یک نماینده مجلس شورای اسلامی نیست، افزود: یکی از ملاک های صداقت نماینده نحوه هزینه تبلیغات و پرهیز از ریخت و پاش های بی مورد  در زمان تبلیغات است و هر فردی که دست به اینگونه اقدامات غیر قابل قبول  بزند علاوه بر توهین به فهم مردم صلاحیت ورود به مجلس شورای اسلامی را ندارد. 
 
آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه مشارکت حداکثری از تاکیدات هر فرد دلسوزی در جامعه باید باشد افزود:  عده ای از نا آگاهان و مغرضان قصد دارند با ایجاد اختلاف در بین مردم با ایجاد شبهه در سلامت انتخابات و مطرح کردن مشکلات اقتصادی و یا ایجاد اختلافات قومی به انتخابات ضربه بزنند که باید در این زمینه هوشیار باشیم. 
 
وی با بیان اختلافات در بین مدیران موضوعی عادی  است و برای تعالی جامعه بسیار اهمیت دارد، افزود:  مردم باید مواظب توطئه و دسیسه های استکبار جهانی در اختلاف نظر ها باشند و دشمن قصد دارد با ایجاد فتنه در اختلافات به اهداف و آرمان های انقلاب ضربه بزنند. 
 
امام جمعه کرج قانون اساسی را معیار هر نوع برخوردی در جامعه دانست و گفت: ریشه همه اختلافات و مشکلات جامعه در عمل نکردن و یا سلیقه ای عمل کردن قانون اساسی است در حالیکه با اجرای صحیح و دقیق قانون این مشکلات براحتی مرتفع می شود و تبعیت از قانون و عدالت در اجرای آن برای هر ایرانی واجب است. 
 
آیت الله حسینی همدانی نیروی دریایی کشور را از مقتدرترین نیروهایی دریایی جهان دانست و ضمن قدر دانی از دلاورمرد های این مجاهدان، ساخت ناو دیلمان و حفظ و حراست از دریاهای این مرز و بوم را گوشه ای از تلاش های این حافظان دریاهای کشور برشمرد. 
 
امام جمعه کرج با تبریک روز دانشجو به دانشجویان کشور، این افراد را از مهمترین اقشار جامعه در تحولات انقلاب دانست و افزود: دانشجویان بیدار کننده و گفتمان ساز جامعه هستند  که با فراخوان ها و حرکت های خود بسیاری از توطئه های استکبار جهانی را ناکام گذاشته اند که نمونه بارز آن حوادث ۱۶ آذر و تسخیر لانه جاسوسی است. 
 
آیت الله حسینی همدانی افزود: دانشجویان در تمام ابعاد و در بزنگاه های تاریخی مردم را به یک امر واجب فراخوانده و از خسران و ضرر به اسلام و انقلاب جلوگیری کرده اند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.