اوجی گفت: در بحث تعرفه‌های گازرسانی با مصوبه‌ای که در قانون داشتیم، برای سه پله اول که در سقف الگوی مصرف قرار می‌گیرند، هیچ‌گونه افزایش قیمتی اعمال نخواهد شد.

 جواد اوجی، وزیر نفت در حاشیه همایش «تقدیر از تلاشگران سوخت‌رسانی» در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پارسال از نظر سرما بی‌سابقه بود و در بیش از ۲۴ استان دمای هوا منفی ۲۰ درجه بود که با تلاش جهادگونه همکاران عزیزم در صنعت نفت، حتی یک روز هم وقفه در سوخت‌رسانی ایجاد نشد.

وی افزود: امسال نیز با اقدام‌های خوبی که این عزیزان انجام داده‌اند در همه حوزه‌ها امیدواریم زمستان امسال کمترین چالش را داشته باشیم.

او عنوان کرد: در بحث تعرفه‌های گازرسانی با مصوبه‌ای که در قانون داشتیم، برای سه پله اول که در سقف الگوی مصرف قرار می‌گیرند، هیچ‌گونه افزایش قیمتی اعمال نخواهد شد و تعرفه‌ها مانند سال گذشته خواهد بود، اما از مردم عزیز می‌خواهیم که در امر بهینه‌سازی با رعایت الگوی مصرف در زمستان خادمان خود در صنعت نفت و گاز را یاری کنند تا امسال را نیز بدون چالش پشت سر بگذاریم.

برچسب ها: وزیر نفت ، گازرسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۶ ۱۰ آذر ۱۴۰۲
سلام بایستی مصرفمون و مدیریت مصرف در همه منابع خدادادی داشته باشیم ودولت هم درازای کسانی که مصرف کمی دارند پاداش درنظر بگیرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۴ ۱۰ آذر ۱۴۰۲
باسلام بایستی مدیریت مصرف داشته باشیم تابه الگوی مصرف برسیم وگرنه بایستی بهای آن را پرداخت کنیم
آخرین اخبار