مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل گفت ادعای وجود مواد رادیو اکتیو در این رودخانه تایید نشده است.

علی حیدری اناری با اشاره به وجود شایعاتی مبنی بر آلودگی رادیو اکتیو رود ارس گفت: طبق تحقیقات و آزمایشات انجام شده توسط سازمان انرژی اتمی و نهاد‌های بهداشتی وجود مواد رادیواکتیو در رود ارس تایید نشده، فاصله زیاد و قدرت خودپالایی رودخانه در طول مسیر نیز بر افزایش ضریب سلامت آب رود ارس تاثیرگذار است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل راهبرد اول شرکت آب منطقه‌ای اردبیل را تامین آب مطمئن و پایدار در استان عنوان کرد و افزود: آب آشامیدنی شهرستان‌های شمال استان در حال حاضر از رود ارس تامین می‌شود که برای افزایش ضریب پایداری در این شهرستان‌ها دستور تخصیص آب از سد عمارت به این شهرستان‌ها اخذ و عملیات اجرایی آن شروع خواهد شد.

او بهبود بهره‌برداری از منابع آب را راهبرد دوم شرکت اب منطقه‌ای اردبیل عنوان کرد و گفت: برای اجرای طرح‌های آبی استان ۳۳ هزار میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده شده که این میزان در مقایسه با پارسال سه برابر افزایش یافته است.

حیدری با تاکید بر لزوم نگهداری و بهره‌برداری درست از سرمایه‌گذاری دولت و اموال بیت المال افزود: اصول بهره‌برداری از شبکه با حداقل هزینه، دقت بیشتر با نگاه ارتقای خدمات و فرهنگ اینکه شبکه متعلق به مردم و بهره‌برداران است، باید در منطقه نهادینه شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل گفت: مولد سازی، شناسایی ظرفیت و قابلیت‌ها جهت واگذاری به بخش خصوصی و افزایش درآمدزایی یکی از مهمترین وظایف شرکت آب منطقه‌ای است.
او با اشاره به تغییرات مدیریتی ایجاد شده در بدنه این شرکت افزود: تغییر و تحول به این معنا نیست که مسئول قبلی ناکارآمد بوده بلکه به این معناست که با هم‌افزایی بیشتر، سازمان در مسیر پویایی و شکوفایی و تحقق اهداف و وظایف حرکت کند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار