نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: اگر کشور‌های اسلامی عزت می‌خواهند، عزت در اسلامیت و مقاومت است.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز چهارشنبه در «همایش بین‌المللی غزه مظلوم مقتدر» در عسلویه گفت: دو عنصر مهم اسلامیت و مقاومت در تاریخ اسلام هر زمان در کنار هم بوده‌اند، پیروزی حاصل شده است.

وی افزود: اگر عنصر مقاومت و اسلامیت توسط مسلمانان ایجاد شود قطع به یقین خداوند با امداد‌های غیبی اش آن‌ها را یاری می‌دهد و از حوادث تلخ حال نباید ترس داشت و محزون شد.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه در تاریخ اسلام حوادث گوناگونی را تجربه کردیم که عنصر مقاومت باعث پیروزی شده است، گفت: در تاریخ اسلام مقاومت مردم فلسطین از فراز‌های مقاومت شمرده می‌شود.

صفایی بوشهری با اشاره به اینکه مردم فلسطین حماسه بزرگی در تاریخ اسلام آفریده‌اند، بیان کرد: رژیم اشغالگر قدس ادعا می‌کرد یک روزه می‌تواند تمامی کشور‌های عربی را در یک شرایط سخت زیستی قرار دهد و در حوزه اطلاعات با موساد فلسطین و کشور‌های جانبی را زیر نظر بگیرد و گاهی ادعا می‌کرد جزو سه ارتش یا پنج ارتش بزرگ جهان هستند.

وی اضافه کرد: کشور‌های به اصطلاح مدعی حقوق بشر مانند آمریکا، انگلیس و فرانسه برای یاری و حمایت از رژیم اشغالگر قدس اولین‌هایی بودند که وارد این کشور شدند و به گونه‌ای دستشان در دست این رژیم اشغالگر است.

صفایی بوشهری افزود: مردم فلسطین چنان ضربه‌ای به این دیو خون آشام و دیگر ابر دیو‌های جهان زدند که هنوز گیج و سردرگم هستند و امروز می‌بینیم تمامی شرایط آتش بس را پذیرفته اند و مجبور به مذاکره شدند.

وی با تاکید بر اینکه عنصر اسلامی و مقاومت عزت می‌آفرینند، بیان کرد: اگر کشور‌های اسلامی عزت می‌خواهند، عزت در اسلامیت و مقاومت است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه این مقاومت یک شکوه آفریده است، ادامه داد: این مقاومت شکست پذیری و بیت‌العنکبوت بودن رژیم اشغالگر قدس را نشان داد و همچنین باعث شد تا مردم جهان چهره واقعی این رژیم پلید که حتی به بیمارستان‌ها و کودکان رحم نکرد را بیشتر بشناسند.

صفایی بوشهری عنوان کرد: از جهات فقهی حمایت از مردم مظلوم فلسطین و خط مقاومت واجب و سکوت حرام است.

نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر اضافه کرد: ایران اسلامی نشان داد در تمامی فراز و نشیب‌ها بدون ترس در کنار مردم فلسطین ایستاده است و از آن‌ها دفاع می‌کند.

وی با بیان اینکه استان بوشهر پایتخت مقاومت ایران است، عنوان کرد: مردم این استان در تمامی فرامین رهبری پیشگام و با تمام وجود از مردم فلسطین حمایت و دفاع می‌کنند و تحت فرمان مقام معظم رهبری حتی حاضر به حضور در فلسطین هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.