رئیس گروه تحقیق و پژوهش آموزش و پرورش استان سمنان از درخشش دو معلم و یک دانش آموز استان در برنامه ملی معلم پژوهنده در کشور خبر داد.

مهدی عاشوری رئیس گروه تحقیق و پژوهش آموزش و پرورش استان سمنان از درخشش دو معلم و یک دانش آموز استان در برنامه ملی معلم پژوهنده در کشور خبر داد و گفت: طلعت معافی و فاطمه‌زهرا عزیزیان آموزگاران ابتدایی مدرسه پسرانه هادی‌پور خسروی مهدیشهر در بیست و ششمین برنامه ملی معلم پژوهنده رتبه دوم را کسب کردند.

وی با بیان اینکه حانیه آجدانی دانش‌آموز پایه هشتم دبیرستان بشارت شاهرود در در بیست و ششمین برنامه ملی معلم پژوهنده عنوان پژوهشگر برتر کشوری را کسب کرد، افزود: این موفقیت‌ها در رقابت با بیش از صد‌ها اثر از سراسر کشور کسب شده است.

رئیس گروه تحقیق و پژوهش آموزش و پرورش استان سمنان بیان کرد: «اثربخشی بازی‌درمانی شناختی - رفتاری بر نشانه‌های کودک مبتلا به لالی انتخابی» موضوع پژوهش دو معلم مهدیشهری بود که توانست از بین ۵۰۰ اثر راه یافته به مرحله نهایی رتبه دوم را کسب کند.

عاشوری با بیان اینکه یک هزار و ۱۰۰ اثر اقدام‌پژوهی به‌همت معلمان و کارکنان استان سمنان انجام شده است، گفت: با پایش اولیه، ۱۰۰ اثر از شهرستان‌ها و مناطق مختلف تحت پوشش آموزش و پرورش استان سمنان دریافت و پس از داوری، ۱۰ اثر به مرحله‌ی کشوری راه یافتند که یکی از این آثار موفق به کسب مقام دوم شد.

وی افزود: در زمینه ارسال آثار از معلمان و فرهنگیان سراسر استان سمنان در زمینه اقدام پژوهی نسبت به سال قبل شاهد رشد ۲۳ درصدی هستیم که نشان از استقبال فرهنگیان استان از مقوله پژوهش و ارتقای کاری می‌دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.