رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری ۱۵ سارق خودرو و موتورسیکلت خبر داد.

 

سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت : با اقدامات خوب پلیس آگاهی ۱۵ نفر سارق خودرو شناسایی شدند که آن ها خودرو‌های تولید داخل را شناسایی و سرقت می کردند. این افراد با استفاده از جرثقیل خودرو‌ها را به نقطه‌ای از شهر انتقال داده و توسط مالخر می‌فروختند.

او‌ با اشاره به این که این افراد دستگیر شده و به ۴۵ فقره سرقت اعتراف کردند ادامه داد: تاکنون ۲۰ خودرو پیدا شده و در اسرع وقت به مالکان اطلاع داده خواهد شد.

گودرزی درباره اینکه برخی از این سارقان اعلام می‌کردند خودرو‌هایی که دزدیده بودند مجهز به دستگاه‌های ردیاب بوده است، گفت: باید ایراد این ردیاب‌ها برطرف شود، این موضوع را با استاندار نیز مطرح کردیم، امیدواریم روزی برسد هیچ سارقی نتواند سرقت کند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: ما همیشه به مردم توصیه‌های ایمنی را کرده ایم و از آن‌ها می‌خواهیم خودرو‌های خود را مجهز به تجهیزات ایمنی کنند.

او تصریح کرد: همیشه مطالبه گری می‌کنیم و نواقص را اعلام می‌کنیم تا از ترک فعل‌ها پیگیری شود و مردم با آرامش بیشتری از خودروهایشان استفاده کنند.ما موافق پابند‌های الکترونیکی هستیم تا بتوانیم  این افراد را تحت کنترل داشته باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۹ ۰۸ آذر ۱۴۰۲
نون حلال از گلوی خیلیا پایین نمیره