وزیر ارتباطات گفت: در طول یک سال و نیم گذشته، مخاطبین پیامرسان‌های داخلی تا ۸ برابر افزایش پیدا کرده است.

عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات در پاسخ به سوالی درمورد آمار استفاده کسب و کار‌ها از پلتفر‌مهای داخلی گفت: در طول یک سال و نیم گذشته، مخاطبین پیامرسان‌های داخلی تا ۸ برابر افزایش پیدا کرده است. 

زارع پور افزود: زمینه لازم برای فعالیت کسب و کار‌ها در سکو‌های داخلی بیش از گذشته فراهم شده است.  ساخت ماهواره‌های متعدد را در دستور کار و چندین ماهواره نیز آماده پرتاب داریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۴ ۰۹ آذر ۱۴۰۲
باید یه اپلیکیشن نوشته بشه که هر چی با واتس آپ میاد و میفرستیم عینا تو ایتا هم بیاد و بفرسته تا اگه واتساپ فیلتر شد با ایتا بشه ادامه داد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۰ ۰۸ آذر ۱۴۰۲
بنظرتون اینو بش میگن افزایش یا اجبار؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۲ ۰۸ آذر ۱۴۰۲
وقتی مردم را دارید سرکوب و سانسور شدید می کنید مجبور هستند بالاخره صداو سیمای انحصاری شما تماشا کنند و یا خودروهای بی کیفیت و نا ایمن و گران شما بخرند و مجبورند شبکه های اجتماعی شما که همه‌چیز مردم را کنترل می کنند استفاده کنند و آمار شما بالا برود و ....
اگر راست می گویید مردم را آزاد بگذارید و سانسور و سرکوب را برادرید و اجازه انتخاب را به مردم بدهید تا معلوم شد که مردم چه اندازه به کالاهای ایرانی و تولیدات صدا و سیما و خودرو و شبکه های داخلی اینترنت و ...راغب هستند و اینها را بر خارجی ها ترجیح می‌دهند!!!
کو کیفیت و ایمنی و امنیت و ارزانی و فراوانی و تنوع اجناس و کالاها و ...ایرانی؟!!!!