دبیر سیزدهمین نمایشگاه گردشگری پارس-شیراز و چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی گفت: بیش از یکصد دعوت نامه برای کمپانی‌های توریستی کشور‌ها و بازار‌های هدف گردشگری جهت شرکت در سیزدهمین نمایشگاه گردشگری پارس-شیراز و چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی ارسال شده است.

خسرو مقدسی با بیان اینکه برای نزدیک به سی کشور دعوت نامه حضور در نمایشگاه سیزدهم گردشگری ارسال شده است گفت: کشور‌های بازار هدف گردشگری، کشور‌های حوزه خلیج فارس و کشور‌های منطقه CIS و برخی از کشور‌های آسیایی و اروپایی از جمله کشور‌هایی هستند که برای آن‌ها دعوت نامه حضور در نمایشگاه گردشگری پارس-شیراز ارسال شده است 

او گفت: با همراهی تیم اجرایی قوی این دو نمایشگاه تخصصی، بخش گسترده‌ای از سالن‌های مسقف نمایشگاه برای برپایی غرفه توسط فعالان گردشگری و شرکت‌های داخلی و خارجی مرتبط با حوزه‌های گردشگری و صنایع دستی هماهنگی صورت گرفته است. 

مقدسی از عقد تفاهم نامه‌های همکاری متعددی با اتحادیه‌ها و انجمن‌های گردشگری برای حضور پر رنگ اعضای این نهاد‌ها در نمایشگاه سیزدهم خبر داد و افزود: در حال حاضر شرکت‌های بزرگ هواپیمایی داخلی و خارجی برای حضور و برپایی غرفه در نمایشگاه گردشگری موافقت خود را اعلام کردند همچنین با هماهنگی‌های انجام شده رویداد‌ها و برنامه‌های علمی و آموزشی متعددی در حوزه گردشگری و صنایع دستی در ایام برگزاری این دو نمایشگاه برگزار خواهد شد. 

دبیر سیزدهمین نمایشگاه گردشگری پارس ادامه داد: این رویداد‌های علمی - آموزشی توسط اساتید برجسته ملی و با موضوعات مرتبط و تخصصی گردشگری برگزار می‌شود. 

او با اشاره به اینکه در هفته جاری دبیرخانه سیزدهمین نمایشگاه گردشگری پارس در خانه جهانگردی شیراز مستقر و فعالیت خود را به صورت بیشت و چهار ساعته انجام می‌دهد گفت: در حال حاضر یک تیم تخصصی برای رایزنی جهت حضور در نمایشگاه گردشگری پارس با مسولان سازمان هواپیمایی کشوری، وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و سایر سازمان‌ها و ادارات مرتبط با حوزه گردشگری به پایتخت اعزام شده اند و درحال مذاکره می‌باشند. 

دبیر سیزدهمین نمایشگاه گردشگری پارس همچنین از رایزنی‌ها با مسولان مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور برای حضور پرنگ در نمایشگاه سیزدهم گردشگری شیراز خبر داد. 

مقدسی گفت: با هماهنگی‌های انجام شده با دفتر وزارت خارجه در استان، برگزاری نمایشگاه گردشگری پارس -شیراز به تمامی نمایندگی‌های ایران در خارج از کشور اطلاع رسانی شده است و همچنین از سفرای خارجی مستقر در ایران خواسته شده که برپایی این دو نمایشگاه تخصصی در این رویداد مهم را به اطلاع فعالان اقتصاد حوزه گردشگری کشور‌های تابعه خود برسانند و از آن‌ها جهت شرکت در نمایشگاه دعوت به عمل آورند. 

گفتنی است سیزدهمین نمایشگاه گردشگری پارس-شیراز و چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی از سیزده تا شانزده دی ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی شیراز -شهرک گلستان برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار