پیشکسوت سپاهان گفت: به نظرم تیم سپاهان می‌تواند همه چیز را به الاتحاد ثابت کند و قدرتش را نشان بدهد.

مجید بصیرت پیشکسوت تیم فوتبال سپاهان درباره برد تیم سپاهان برابر تیم نیروی هوایی عراق در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: حساسیت بازی باعث شد که داور هم در دادن کارت قرمز یک مقدار عجله کند و حتی می‌توانست بازیکن نیروی هوایی عراق هم اخراج کند، اما  ۹ نفره شدن تیم در آزادی کار سختی بود که بتوانند نتیجه را حفظ کنند که خوشبختانه با آن نظمی که تیم داشت خیلی خوب دفاع کردند و  ۳ امتیاز مهم را توانستند بگیرند.

بصیرت درباره اینکه تیم نیروی هوایی  عراق را چطور دیده است، گفت: تیم خوبی بود و اصلا عجله نمی‌کرد و برعکس تیم‌های ما در لیگ زمانی که یک تیم عقب می‌افتد فقط به زیر توپ می‌زند، اما این‌ها تا ۱۰ دقیقه آخر هم داشتند روی زمین بازی می‌کردند و این خودش برای ما  درسی بود که هر لحظه امکان داشت که این تیم گل بزند. البته خوشبختانه  تیم سپاهان خیلی خوب دفاع کرد و ۲، ۳ موقعیت خوب را نیازمند در دقایق آخر توانست مهار کند و ۲ شوت خوب به سمت دروازه سپاهان زدند که نیازمند خوب عمل کرد.

پیشکسوت سپاهان درباره اینکه بازی پایانی با تیم الاتحاد را چطور ارزیابی می‌کند، بیان کرد: به نظرم آن بازی را همه جوره می‌شود به آن نگاه کرد هم ورزشی و هم سیاسی است. آن ۳ امتیازی که ناجوانمردانه آن‌ها گرفتند فوتبالی نبود و شرایط خاصی دارد. معتقدم سپاهان در آن بازی می‌تواند همه چیز را ثابت کند که این قدرت را دارد. البته ۲ بازیکن سپاهان محروم شدند، اما با این حال نیمکت این تیم خیلی خوب است و فرقی نمی‌کند چه بازیکنی در زمین مسابقه باشد. من جا دارد به مدیریت باشگاه و مورایس تبریک بگویم که خیلی خوب توانستند این تیم را جمع و جور کنند.

او درباره اینکه تیم سپاهان می‌تواند از گروهش صعود کند، گفت: صددرصد، تیم سپاهان می‌تواند صعود کند. سپاهان از لحاظ ساختاری یک تیم حرفه‌ای است به خاطر همین مشکلات روی این تیم تاثیری نمی‌گذارد و شرایطش خیلی خوب شده است و در مسابقات لیگ هم می‌تواند قهرمان شود و این پتانسیل را دارد.

بصیرت گفت: به نظرم رسانه‌ها باید به تیم‌های شهرستانی احترام بگذارند و  واقعا سپاهان یک تیم بین المللی شده است و نمی‌شود تیم شهرستانی بگوییم. واقعا این تیم دارد برای ایران می‌جنگد و از هر نظر باید حمایت شود که بتواند از گروهش صعود کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار