فرماندار کازرون:

اولویت اول مناطق کم برخوردار تامین آب آشامیدنی است

فرماندار کازرون گفت: اولویت اول مناطق کم برخوردار در شهرستان تامین آب آشامیدنی است، همیاری خیرین آبرسان تاثیر بسزایی در رفع تنش آبی خواهد گذاشت.

محمد علی بخرد فرماندار ویژه کازرون در بازدید از روستا‌های دادین و سرمشهد از توابع بخش جره و بالاده این شهرستان با اشاره به تاثیر حضور مسئولان در مناطق کم برخوردار با بیان اینکه دولت سیزدهم جهت رفع محرومیت از مناطق محروم و کمتربرخوردار بسیار جدی است، اظهار کرد: در صدد هستیم شرایط مناطقی را که به هر دلیلی زیرساخت‌ها در آن‌ها فراهم نشده، بهبود ببخشیم.

او با بیان اینکه پیگیری مسائل و رفع مشکلات روستائیان همواره مورد توجه مجموعه فرمانداری است، تصریح کرد: اولویت اول مناطق کم برخوردار در شهرستان تامین آب آشامیدنی و بهداشتی است.

فرماندار ویژه کازرون، مشارکت دهیاری‌ها را در تکمیل خطوط آبرسانی روستایی خواستار شد و ادامه داد: همیاری خیرین آبرسان و فرهنگ سازی در زمینه جلوگیری از هدرروی آب آشامیدنی تاثیر بسزایی در رفع تنش آبی خواهد گذاشت.

بخرد با اشاره به پیشتازی شهرستان در آسفالت روستایی، اضافه کرد: با تلاش و پیگیری بنیاد مسکن شاهد آسفالت بیش از ۵۰ هزار مترمربع در بخش جره و بالاده بوده ایم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.