چهارمین مانور «دفاع از مقر» با هدف آمادگی برای مقابله با هرگونه بحران و حادثه احتمالی در تأسیسات آب همزمان با سراسر کشور در قم برگزار شد.

چهارمین مانور «دفاع از مقر» به همت دفتر حراست شرکت آب و فاضلاب استان و با همکاری واحد‌های مختلف آبفا و مشارکت سازمان نشانی، نیروی انتظامی، اورژانس، پلیس راهور، اداره کل مدیریت بحران استان و بسیج در یکی از تأسیسات آبرسانی قم برگزار شد.

ارتقای سطح آمادگی مجموعه شرکت آب و فاضلاب و نحوه همکاری و مشارکت سایر سازمان‌ها در صورت بروز حادثه در تأسیسات آبرسانی، پایش میزان آمادگی تیم واکنش سریع در شرایط اضطراری و مراکز امداد و نجات برون‌سازمانی و ارزیابی چگونگی اطلاع‌رسانی به واحد‌های واکنش در شرایط اضطراری درون‌سازمانی و برون‌سازمانی از اهداف این مانور به شمار می‌رود.

کاهش زمان امدادرسانی تیم واکنش در شرایط اضطراری، بررسی ارتباط مابین گروه‌ها و نحوه کارکرد ابزار و وسایل ارتباطی، شناسایی کمبود‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در حین مانور، شناسایی شرایط مخاطره‌آمیز در حین وقوع امداد و نجات، ایجاد آمادگی برای مقابله با حوادث واقعی و آشنایی با منطقه و اطمینان از سلامت فنی سخت‌افزار‌ها نیز از دیگر اهداف این مانور اعلام شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار