۱۳۲ سمن در حوزه جوانان در استان کرمانشاه از وزارت ورزش و جوانان مجوز گرفته اند.

حسین آذرکمند معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با اشاره به وجود ۱۳۲ سمن حوزه جوانان در استان، گفت : جوانان با حضور در سازمان‌های مردم نهاد می‌توانند وارد فعالیت‌ها و مشارکت‌های اجتماعی شوند.

حسین آذرکمند اظهار کرد: جوانان با حضور در سازمان‌های مردم نهاد می‌توانند وارد فعالیت‌ها و مشارکت‌های اجتماعی شوند.

وی ادامه داد: جوانان بعد از تشکیل سمن و اخذ مجوز می‌توانند طرح‌ها و ایده‌های خود را به این معاونت ارائه دهند تا در قالب حمایت‌های که وزارت ورزش و جوانان از طرح‌ها و ایده‌ها دارد، آن‌ها را اجرایی کرد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه تصریح کرد: امسال اولین رویداد به‌نام «نما» به میزبانی کرمانشاه با حضور هفت استان برگزار شد و برنامه تکمیل کننده آن «نماشو» هم روز گذشته (سه‌شنبه هفتم آذرماه) در فضایی صمیمی گفت و شنود بین جوانان و مسوولان برگزار شد.

 وی خاطرنشان کرد: در حوزه جوانان ۱۳۲ سمن در استان کرمانشاه از وزارت ورزش و جوانان مجوز گرفته‌اند و برنامه داریم تا پایان سال به ۱۵۰ سمن افزایش یابند.

آذرکمند تصریح کرد: قطعا در قالب همین رویداد‌هایی که انجام می‌شود جوانان ترغیب خواهند شد که در قالب سمن فعالیت‌های خود را با سازمان‌های دولتی آغاز کنند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.