معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: گازرسانی به مجتمع‌های کشاورزی و صنعتی تازه‌احداث پیگیری و تعیین‌تکلیف می‌شود.

محمدکاظم منزوی در کارگروه گازرسانی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: مباحث تامین گاز مجتمع‌های کشاورزی، طرح‌های گلخانه‌ای و شهرک‌های صنعتی و مشکلات تامین، مدیریت و بهره‌وری گاز به‌صورت کارشناسی بررسی شد.

وی افزود: در این نشست تعیین کمیته‌ای با حضور ادارات کل استاندارد، صنعت، معدن و تجارت، جهادکشاورزی و شرکت گاز چهارمحال و بختیاری به‌منظور بررسی، اطلاع‌رسانی، سیاست‌گذاری برای رعایت معیار‌های مصرف انرژی و تعیین‌تکلیف طرح‌های با پیشرفت فیزیکی پایین و همچنین واحد‌هایی که میانگین مصرف گاز آن‌ها در سال‌جاری کمتر از ۵۰ درصد انشعاب اخذ شده بوده در دستور کار قرار گرفت.


بیشتر بخوانید


منزوی تصریح کرد: اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری و سازمان جهاد کشاورزی استان موظفند به سرعت و حداکثر ظرف ۹ ماه با اولویت‌های اعلام شده تذکر‌های لازم را برای رعایت استاندارد‌های مصرف انرژی در بازدید‌های کارشناسی به واحد‌های تولیدی بدهند و طرح‌هایی که پیشرفت مناسب ندارند شناسایی و با طرح‌های جدید متقاضی، جایگزین کنند.

وی یادآور شد: تمامی گلخانه‌های در حال کار موظفند در یک برنامه زمان‌بندی مناسب نسبت به اجرای طرح‌های کاهش مصرف گاز از جمله استفاده از پوشش‌های مناسب چندلایه و استفاده از سیستم‌های نوین کنترل هوشمند مصرف گاز، رطوبت و دما اقدام کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: همچنین قرار شد این معاونت هماهنگی مورد نیاز با اداره‌کل استاندارد برای ارائه اطلاعات لازم، انجام امور کارشناسی و علمی را انجام دهد.

منزوی گفت: در این نشست قرار شد مسئله گازرسانی به در مجتمع‌های کشاورزی و صنعتی تازه‌احداث پیگیری و تعیین‌تکلیف شود.

برچسب ها: شرکت گاز ، شهرک صنعتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار