مدیر مرز پرویزخان عراق گفت : گذرگاه پرویزخان از مرز‌های مهم و با امنیت بسیار بالای اقلیم کردستان عراق با جمهوری اسلامی ایران بوده که توسعه همکاری‌ها و مراودات در این مرز برای ۲ طرف اهمیت زیادی دارد.

عباس اسماعیل علی مدیر مرز پرویزخان عراق در دیدار با سرپرست اداره کل گمرک پرویزخان در محل ساختمان تجاری گمرک پرویزخان، گفت : مردم اقلیم کردستان با شهرستان‌های غربی استان کرمانشاه پیوند‌ها و قرابت‌های دینی، قومی و سببی دیرینه‌ای دارند و از گذشته‌های دور با هم در تعامل بودند.

وی اظهار کرد: امید است همه ما با مسئولیت‌هایی که داریم، برای برطرف کردن مشکلات این مرز تلاش کنیم.

سرپرست اداره کل گمرک پرویزخان توسعه مناسبات تجاری و افزایش مراودات مرزی جمهوری اسلامی ایران با اقلیم کردستان عراق را مرهون همکاری و تعامل هر چه بیشتر ۲ طرف دانست.

رضا قربانی افزود: این گذرگاه از مرز‌های مهم جمهوری اسلامی ایران با عراق است و تلاش می‌کنیم با تعامل و همکاری بیشتر شاهد افزایش رونق بیش از پیش و گسترش مراودات مرزی و بازرگانی و تجاری در این مرز باشیم.

وی گفت: با هر گونه بی نظمی توسط سودجویان که مناسبات ۲ کشور جمهوری اسلامی ایران و عراق را تحت تاثیر قرار دهد به شدت برخورد می‌کنیم و متخلفان برای برخورد قاطع به دستگاه قضا معرفی می‌شوند.

بررسی روند مبادلات تجاری، تخلیه و بارگیری کالا، قاچاق سوخت از مهم‌ترین مباحثی بود که در این دیدار درخصوص آن بحث و گفتگو شد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.