سردار گودرزی:

مرز‌های ایران امنیت خوبی دارند

فرمانده مرزبانی فراجا با بیان اینکه مرز‌های ما امنیت خوبی دارند، گفت: با همه همسایگان ارتباط نزدیک و دوستانه‌ای داریم.

سردار سرتیپ احمدعلی گودرزی، فرمانده مرزبانی کشور امروز با حضور در شهرستان مرزی آستارا از یگان‌های مرزی غرب استان، هنگ مرزی آستارا و پل در حال ساخت در این منطقه بازدید کرد.

او در این بازدید با بیان اینکه دیپلماسی قوی و اطمینان بخشی با کشور‌های همسایه داریم، گفت: در این راستا با همه کشور‌های همسایه طی ۲ هفته گذشته جلساتی از جمله با پاکستان برگزار شده و طی روز‌های آتی هم با عمان و کشور‌های مختلف تعاملات و ارتباطات نزدیکی داریم.

فرمانده مرزبانی فراجا افزود: مرز‌های ما امنیت خوبی دارند و با همه همسایگان ارتباط نزدیک و دوستانه‌ای داریم و با کشور‌های همسایه در تمامی مرز‌ها مبادلات تجاری سریع انجام می‌شود و مرزبابان غیور ما این تسهیل گری را به نحو شایسته‌ای انجام می‌دهند تا در مسیر این تبادلات مانعی نباشد و مباحث اقتصادی را در این رفت و آمد‌ها تسهیل کنند.

سردار گودرزی تصریح کرد: در کنار سایر دستگاه‌هایی که در بازارچه‌ها و گذر‌های مرزی فعالیت می‌کنند مرزبانی هم حضوری موثر دارد.

به گفته او، یکی از مهمترین گذر‌های مرزی کشور پل آستارا بین گیلان و کشور آذربایجان است که در تسهیل و ارتقاء مناسبات دو جانبه موثر است.

فرمانده مرزبانی فراجا گفت: هم اکنون دوستی و مودت خوبی بین ۲ کشور برقرار است و هیچ مشکل امنیتی در منطقه نداریم و روز به روز ارتباط با کشور‌های همسایه نیز ارتقا می‌یابد.

سردار گودرزی از بازدید از بحث انسداد مرز در این منطقه خبر داد و افزود: عملکرد خوب بوده و تکمیل حوزه مرزی هنگ آستارا در تأمین امنیت منطقه می‌تواند نقش آفرینی کند.

مرز‌های ایران امنیت خوبی دارند

پل آستارا، پل دوستی با کشور‌های همسایه

او تصریح کرد: پل آستارا هم پل دوستی، مودت و برادری بین کشور ما با کشور دوست و همسایه است و به زودی برای تسهیل در رفت و آمد و تجارت به انجام و بهره برداری می‌رسد.

فرمانده مرزبانی فراجا گفت: دستور داده شد ساخت و ساز این پل با رفع موانع تسریع شود تا هر ۲ کشور در آینده نزدیک از این گذر مرزی برای توسعه مناسبات و تجارت بهره برداری کنند.

مرز‌های ایران امنیت خوبی دارند

سردار گودرزی تأکید کرد: مرزبانان غیور کشور ما هم سینه ستبر کرده و چشمان بیدار نظام مقدس ایران اسلامی برای ایجاد امنیت و تسهیل گری در مباحث اقتصادی و تجارت هستند.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.