استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه گرفتاری در دام اعتیاد یک نوع بیماری است، گفت: برای مقابله با مواد مخدر باید از مشارکت‌های اجتماعی بهترین استفاده را ببریم.

 محمد کرمی  در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان که با حضور اسکندر مومنی دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور برگزار شد بیان کرد: گرفتاری در دام اعتیاد یک نوع بیماری است که نه تنها خود بیمار بلکه همسر، فرزندان و اطرافیان وی نیز دچار آسیب های شدید روحی می شوند.

وی افزود: پیشگیری از مواد مخدر موضوعی مهم است باید در حوزه پیشگیری تلاش جدی داشته باشیم، پیشگیری مباحث مختلفی دارد چه در مقابل با منشا تولید کننده و چه افرادیکه دچار این آسیب اجتماعی می‌شوند.

استاندار سیستان و بلوچستان از تمامی دستگاه‌ها بویژه مجموعه سپاه پاسداران، مرزبانی، نیروی انتظامی، اداره اطلاعات و دستگاه‌های قضایی قدردانی کرد که در حوزه مبارزه با مواد مخدر ایفای نقش دارند و گفت: در این حوزه باید تلاش جدی داشته باشیم چرا که اگر یک عضو از خانواده آسیب ببیند مشکلات زیادی ایجاد می‌شود.

وی تاکید کرد: باید مشارکت‌های اجتماعی در موضوع پدیده اعتیاد بالا باشد، در این زمینه شهرک سلامت در زاهدان طراحی شده که با کمک همه مجموعه‌ها و دستگاه‌های دخیل به سرعت افتتاح می‌شود تا مقداری از آسیب‌های اجتماعی کاسته شود.

کرمی تصریح کرد: آنچه مهم است اینکه در دوران مسوولیت و تا زمانی که عمر داریم باید تلاش کنیم که پاسخگوی عملکرد خود باشیم باید هر کاری در دوران مسوولیت بر عهده داریم را با تمام توان و همت انجام دهیم تا اگر روزی از ما سوال شود شرمنده نباشیم.

وی با بیان اینکه رضایت خدا بر همه چیز مقدم است، افزود: کار مردم باید با خوش‌رویی و به سرعت پیگیری و انجام شود و هدف از انجام امور مردم باید رضای الهی باشد، آنچه انجام می‌دهید اگر برای رضای الهی باشد آن خدمت ماندگار است و موفقیت را به دنبال دارد با توکل بر خدا هر کاری شدنی است.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: باید همه اهل تلاش باشند خداوند به تلاش و کوشش پاداش می‌دهد، باید همه با انسجام و وحدت کار کنند در این صورت یقیناً برکت آن را خواهیم دید.

وی تاکید کرد: باید از فرصت ها استفاده کرد یقین بدانید خدا می‌بیند عمر ما یک فرصت است باید از آن بهترین بهره‌برداری را کرد و برای اجرای فرمان الهی گام برداشت چرا که در این صورت در اوج عزت و بندگی هستیم.

کرمی با تاکید بر هم افزایی و همکاری همه مجموعه‌ها افزود: همه دستگاه ها و مجموعه ها در رفع این آسیب یعنی مبارزه با مواد مخدر باید شبانه روزی تلاش کنند.

 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار