کارشناس بازار سرمایه گفت: امروز حجم معاملات سهام و حق تقدم بازار سرمایه، ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون برگه سهم به ارزش ۳ هزار و ۸۰۷ میلیارد تومان ثبت شد.

کوروش آسایش کارشناس بازار سرمایه در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در معاملات امروز شاخص کل بورس با افزایش بیش از هزار واحدی و درصد تغییرات مثبت ۰.۰۸ درصدی در تراز ۲ میلیون و ۲۶ هزار واحدی ایستاد شاخص کل هم وزن نیز با افزایش بیش از ۲ هزار واحدی در ارتفاع ۷۱۰ هزار و ۸۲۴ واحدی قرار گرفت.

این کارشناس بازار سرمایه می‌گوید: امروز حجم معاملات سهام و حق تقدم ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون برگه سهم به ارزش ۳ هزار و ۸۰۷ میلیارد تومان ثبت شد همچنین سرانه خرید افراد حقیقی ۲۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و سرانه فروش افراد حقیقی ۲۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان بر روی تابلو ثبت شد.

او در ادامه بیان کرد: امروز علی رغم حرکت شاخص‌ها به سمت منطقه سبز، اما شاهد خروج نقدینگی افراد حقیقی از بازار به میزان ۱۹۲ میلیارد تومان بودیم. امروز ۳۵۹ نماد در وضعیت مثبت و ۵۳ درصد بازار به‌عبارتی ۴۰۸ نماد در محدوده منفی به کار خود پایان دادند. صنعت بانک نیز شاهد بیشترین میزان خروج نقدینگی بود و صنعت کاشی و سرامیک نیز بیشترین میزان ورود نقدینگی را به خود اختصاص دادند.

 آسایش عنوان کرد: امروز معاملات گروه خودرو و بانک به سبب اخبار حوالی این دو گروه مانند جریمه بانک‌ها بیشترین میزان اثر گذاری را بر روند حرکتی شاخص کل داشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار