رییس جمهور روسیه گفت برخی از کشورها که عادت به سلطه‌گری در جهان دارند، دست به اقدامات بی‌ثبات‌کننده در خاورمیانه و اوکراین می‌زنند.

 ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه در پیام خود به شرکت‌کنندگان و مهمانان نهمین نشست پریماکوف از تلاش‌های غرب برای تشنج فضا در خاورمیانه و اوکراین در جهت حفظ نفوذ خود در منطقه خبر داد.

به گفته پوتین، این گروه از کشورها برای حفظ نفوذ رو به زوال خود دست از هیچ کاری نمی‌کشند، اقدام به فرافکنی و اعمال فشار می‌کنند و سیستم حقوق بین الملل را با نوعی «نظم مبتنی بر قواعد» جایگزین می کنند.

رییس جمهور روسیه در پیام خود تاکید کرد که چنین جریانی منجر به ایجاد شرایط اسف‌بار در غزه نیز شده است.

در نهمین نشست پریماکوف که دوشنبه ششم آذرماه ۱۴۰۲ با موضوع «افق‌های پساجهانی‌سازی» در مسکو آغاز به کار کرد، ۵۸ مهمان خارجی از ۲۶ کشور از جمله جمهوری اسلامی ایران شرکت کرده‌اند و شکل‌گیری جهان چندقطبی را مورد بحث قرار می دهند.

سرگی لاوروف وزیر امور خارجه، یوری اوشاکوف مشاور رییس‌جمهور روسیه و الکسی لیخاچف مدیرعامل شرکت روس اتم از مقامات روس حاضر در این نشست ۲ روزه هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۱۵:۴۶ ۰۶ آذر ۱۴۰۲
به نام خداوند جان و خرد : نه ابرقدرتهای غربیها به درد مردم مستضعفین بینوایان محرومان خوردند نه ابرقدرتهای شرقیها به درد مردم مستضعفین بینوایان محرومان خوردند در این جهان همگیتان یه مشت فراعنه عصر جدید برده داران عصر جدید ظالمین ستمگران فاسدین فاسقین جنایتکاران جنگی بیش نبوده و نیستید فقط حقوق بشر اسلامی اسلام ناب محمدی ص به درد مردم مستضعفین بینوایان محرومان جهان می خورد که اونم هنوز در هیچ کشور اسلامی به طور کامل جامع عالی سیستماتیک از تولد تا مرگ هر انسانی هنوز برنامه ریزی صحیح عادلانه خداپسندانه نشده که اگر شد بود این نبود اوضاع احوال وخیم پر از درد رنج غم غصه مصیبت‌بار فقر فلاکت زدگی طلاق جرم جنایت بی عدالتی تبعیضگری بسیار در کشورهای اسلامی کشورهای غیر اسلامی که جای خود دارند فقط باید منجی عالم بشریت ظهور کند تا حقوق بشر انسانی اسلامی عادلانه منصفانه خداپسندانه در یک حکومت کاملا فراگیر مستقل اسلامی بر روی کره زمین احیاء برقرار شود حتی دولتهای جمهوری اسلامی در جهان اسلام هم نتوانسته اند عدالت حقوق بشرانه انسانی اسلامی عادلانه منصفانه خداپسندانه را برای مردمان مستضعفین بینوایان محرومانشان برقرار کنند فقط دعا کنید آن منجی عالم بشریت آن فرد کامل کاملا مستقل عادل خردمند بصیر شجاع دل خلیفه خداوند جل جلاله بر روی کره زمین ظهور تا آحاد مردم مستضعفین بینوایان محرومان ایتام مسکینان کل جهان از این همه بدبختیهای مختلف مصیبت بار شدید نجات آیند تا به حق حقوق بشری عادلانه انسانی منصفانه عادلانه خداپسندانه خود بر روی کره زمین برسند و مانند اشرف مخلوقات که انسان است زندگی کنند نه مانند یک حیوان وهاررپای بارکش و یک برده به قل زنجیر کشیده توسط فراعنه عصر جدید سرمایه داران جهان به بی عدالتی های مختلف بی رحمانه کشیده کشانده شوند نه توی پوتین روس‌ها بحق هستی نه جوبایدن به حق هست نه دیگر سران حاکمان فراعنه عصر جدید سر تا سر جهان به حق عدل هستند فردی تا روز موتش او را اید به زندگی همه مومنین روی کره زمین رفته اید . افتااااااااااااااااااااااااااااااااااااد حالا برو دو تا روشن شید . التماس دعا و صلوات .
Iran (Islamic Republic of)
مبارز
۱۳:۴۳ ۰۶ آذر ۱۴۰۲
بقای آدمی با حرکت در مسیر شرف و انسانیت میسر است و نابودی غربی های وحشی ، دشمن بشریت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۲ ۰۶ آذر ۱۴۰۲
پوتین متجاوز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۱ ۰۶ آذر ۱۴۰۲
ب تو تجاوز کرده!؟ب دشمن ایران ک به هما تحریمهای ایران رای مثبت داده و توی جنگ عراق هم بوده،میتونست تو جنگ علیه ایرانم باشه اگه ایران ضعیف بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۰۶ آذر ۱۴۰۲
تو خفه قاتل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۱ ۰۶ آذر ۱۴۰۲
تو هم خفه قاطر
United States of America
ناشناسی
۱۳:۲۱ ۰۶ آذر ۱۴۰۲
پوتین متحاوز باید اعدام شود.طرفدارهای پوتین متجاوز باید دادگاهی و اعدام شوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۱ ۰۶ آذر ۱۴۰۲
عجب فاشیستی هستی تو،که صرف طرفداری از کسی حکم اعدام میدی!خدا از رو زمین بردداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۰۶ آذر ۱۴۰۲
باهشون صحبت کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۸ ۰۶ آذر ۱۴۰۲
دیپلماسی موفق، از دهانه تفنگ بیرون میاد!منظور اینکه تو دنیا به اندازه قدرتت بهت سهم میدن!دیپلماسی بدون میدان و قدرت در واقع باج دادنه
Iran (Islamic Republic of)
مبارز
۲۲:۰۶ ۰۷ آذر ۱۴۰۲
13:38 بسیار درست
آخرین اخبار