رئیس شورای اسلامی شهر یزد از نشست هم اندیشی اعضای شورای اسلامی شهر یزد، شهردار و مدیران شهرداری خبر داد.

عزیزالله سیفی رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: هدف از برگزاری این نشست بررسی عملکرد شهرداری در هشت ماهه سال اول ۱۴۰۲، بررسی مشکلات شهری و بیان دغدغه‌های مردم از سوی اعضای شورا و چاره اندیشی برای حل آن بود.
 
حجت‌الاسلام حیدری سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد و رئیس کمیسیون فرهنگی مطرح کرد: مدیران و کارکنان شهرداری هنگام کار با احترام و با مهربانی با شهروندان صحبت کنند تا علاوه بر رضایت شهروندان، رضایت خدا را داشته باشند.

حقیرالسادات نائب رئیس شورای اسلامی شهر یزد و رئیس کمیسیون گردشگری نیز گفت: هدف از خواهر خواندگی شهر یزد با دیگر شهر‌های جهان، معرفی شهر میراث جهانی یزد در زمینه‌هایی همچون فرهنگ و اقتصادی به همگان است که درخواست می‌شود در این باره مدیران شهرداری همکاری لازم را در این باره داشته باشند.

فاطمه زارع عضو شورای اسلامی شهر یزد و رئیس کمیسیون خدمات شهری در این جلسه خاطرنشان کرد: زمانی که شهروندان از آموزش شهروندی به خوبی استفاده کنند بسیاری از معضلات شهری رفع می‌شود و در کنار مدرسه ترافیک و آموزش علائم راهنمایی و رانندگی، بحث پسماند، سیما و منظر شهری و آتش نشانی با توجه به اهمیت آن ها، آموزش دیده شود و شهروندان از دوران کودکی با این موضوعات که جزئی از آموزش شهروندی است آگاه شوند.

محسن ابوترابی عضو شورای اسلامی شهر یزد نیز گفت: در دوره شورای ششم، شهرداری یزد عملکرد بسیار خوبی در پروژه‌های شهری داشته که ضرورت دارد تمام این اقدامات به شهروندان اطلاع رسانی شود، برخی موضوعات نیز مورد نارضایتی مردم است مانند ترافیک برخی معابر که لازم است با همکاری دیگر ارگان‌ها کنترل و برای کاهش آن اقدام گردد.

محمد علی اعتباری عضو دیگر شورا و رئیس کمیسیون عمران گفت: پروژه‌های عمرانی بسیاری در دستور کار است که در اسرع وقت اجرا می‌شود همچنین چندین پروژه نیز تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.

نیکونژاد عضو شورا و رئیس کمیسیون نظارت بیان کرد: لازم است مدیران شهرداری در حوزه کاری خود آگاهی داشته باشند تا به خوبی به سوالات شهروندان پاسخ دهند و هیچ سوال شهری، بی جواب نماند.

احمد ترکمانی عضو شورا نیز در این جلسه به عدالت در ارائه خدمات شهری در تمام مناطق شهرداری تأکید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.