بانکها به منظور سهولت رفاه حال مشتریان و جذب سرمایه خدماتی را به صورت غیرحضوری و بصورت اینترنتی برای مشتریان فراهم کردند تا به راحتی از خدمات بانکی بهرهمند شوند. در برخی از بانک ها جهت سپرده بلندمدت به صورت اینترنتی و غیرحضوری برای مشتریان خود فراهم کرده اند اما جهت فسخ قرارداد این امکان فراهم نشده است و متقاضیان باید به صورت حضوری به بانک ها باید مراجعه کنند.
این موضوع موجب شد تا با ارسال پیامی ایجاد امکان فسخ قرارداد به صورت غیرحضوری را درخواست کنند.
متن پیام شهروندخبرنگار
چرا بانکها قابلیت فسخ سپردههای بلند مدت را به صورت غیر حضوری از طریق اینترنت بانک یا دستگاههای خودگردان برای مشتریان خود فراهم نمیکنند؟ بانکها با هدف جذب سرمایه؛ قابلیت افتتاح سپرده بلند مدت را به صورت غیرحضوری از طریق اینترنت بانک فراهم میکنند، ولی قابلیت فسخ این سپردهها را به صورت غیرحضوری فراهم نمیکنند و مشتریانی که به پول سپرده خود نیاز داشته باشند باید به صورت حضوری به شعبه افتتاح کننده سپرده بلند مدت مراجعه و نسبت به فسخ آن اقدام نمایند. خواهش میکنم رسیدگی کنید.
برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید