فرمانده نیروی دریایی:

ناوشکن دیلمان محصول آخرین دستاورد صنایع دفاعی کشور است

دریادار ایرانی با اشاره به اهمیت الحاق ناوشکن دیلمان گفت: این ناوشکن محصول آخرین دستاورد صنایع دفاعی کشور است.

امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی در مراسم الحاق ناوشکن دیلمان در سواحل بندر انزلی اظهار کرد: نیروهای مسلح سربازان خط مقدم امنیت و امنیت ایران اسلامی هستند.

وی با اشاره به استعدادها و توانمندی‌های ناوگان شمال در ایمن بخش محور کشتیرانی و دریانوردی افزود: ناوشکن دیلمان محصول آخرین دستاورد صنایع دفاعی کشور است که امروز به دریای خزر ملحق می‌شود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه ناوگان شمال نقش مؤثری در ارتقای ماندگاری و پایداری امنیت دریاها دارد، گفت: امنیت و ایمنی دریانوردی و کشتیرانی در سواحل خزر با کمک ناوگان شمال تحقق یافته و ناوشکن دیلمان نمونه‌ای از دستاوردهای ایمن بخش و امنیت ساز است.

دریادار ایرانی با بیان اینکه ناوگان شمال در آموزش جوانان کشور در عرصه دریانوردی قدم‌های مؤثری برداشته است، اضافه کرد: ناوگان شمال دانشگاه تجربی و علمی حوزه دفاعی و دریایی است.

وی با اشاره به اهمیت الحاق ناوشکن دیلمان افزود: گیلان و خزر در منطقه قطب اقتصادی و استراتژیک قرار گرفته و این الحاق نیازهای ضرورت دار است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه منطقه در هندسه جهانی در التهاب است، گفت: مقاومت نقطه قوت و پیروزی جبهه اسلامی است.

ایرانی با اشاره به جنایات اسرائیل در غزه و فلسطین اضافه کرد: مظلوم کشی اسرائیل در غزه نشانه شکست استکبار است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.