استاندار آذربایجان شرقی بسیج را راهکار دفاع همه جانبه از اسلام و نهضت‌های اسلامی خواند و گفت: فرهنگ و تفکر بسیجی تاثیر خود را در جهان اسلام گذاشته است.

آقای عابدین خرم در نشستی صمیمی به مناسبت سالروز تشکیل بسیج به سوالات و مطالبات جمعی از دانشجویان بسیجی استان آذربایجان شرقی پاسخ داد و بر توجه به خواسته‌ها و مطالبات به حق دانشجویان در زمینه‌های مختلف و حل مشکلات استان به کمک دانشگاهیان تاکید کرد.

وی با بیان اینکه حقیقت انقلاب اسلامی با مردم شکل گرفته است دانشجویان را به ارتباط بیشتر با مردم توصیه و خاطرنشان کرد: هر جا مردم را حفظ کرده و صداقتمان را اثبات کرده ایم مردم هزینه داده و حضور خود را اعلام کرده اند.

استاندار آذربایجان شرقی با تشریح اقدامات دولت سیزدهم در عرصه‌های مختلف در استان گفت: در حالی که پیش از آغاز دولت در بسیاری از زمینه‌ها در شرایط افول قرار داشتیم امروز در وضعیت بسیار مناسب و در بیشتر شاخص‌ها جزو استان ها‌ی برتر کشور هستیم.

وی بسیج را فرمول دفاع همه جانبه از اسلام و نهضت‌های اسلامی خواند و تصریح کرد: فرهنگ و تفکر بسیجی تاثیر خود را در جهان اسلام گذاشته است.

 لزوم استفاده از ظرفیت بسیج در عرصه‌های مختلف، ضعف عملکرد دستگاه‌های فرهنگی استان، حمایت از توسعه اردو‌های جهادی، توجه ویژه به بخش معدن، توجه به مطالبات بانوان و مقوله عفاف و حجاب، توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل در استان، ضعف نظارت، لزوم شفافیت در امور و برگزاری انتخابات سالم با مشارکت حداکثری از مهمترین موضوعاتی بود که دانشجویان بسیجی در این نشست مطرح کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار