استاندار یزد گفت: با توجه به اهمیت حوزه بهداشت و درمان، مسائل این حوزه به صورت ویژه مورد پیگیری مسئولین استان یزد قرار دارد.

فاطمی استاندار یزد در نشست مشترکی که با معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به منظور بررسی پروژه‌های حوزه بهداشت و درمان شهرستان‌های استان برگزار شد، با اشاره تعداد زیاد طرح‌های عمرانی و زیرساختی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی (ره) یزد گفت: با توجه به اهمیت حوزه بهداشت و درمان، مسائل این حوزه به صورت ویژه مورد پیگیری مسئولین استان قرار دارد.

او با اشاره به نگاه ویژه به حوزه بهداشت و درمان در سفر‌های دور اول و دوم رئیس جمهور به استان یزد، خاطرنشان کرد: این حوزه از اولویت‌های نخست تخصیص اعتبارات سفر رئیس جمهور، اعتبارات استانی و منابع خیری است.

استاندار یزد با بیان اینکه یزد به مردم استان‌های جنوب و جنوب شرق کشور نیز خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌دهد، اظهارداشت: انتظار می‌رود مسائل استان یزد در این حوزه به شکل متفاوتی پیگیری و حل شود.

 فاطمی در ادامه به لزوم احداث بیمارستان در شهرستان تازه تاسیس مروست اشاره و خاطرنشان کرد: ساخت بیمارستان در این منطقه یکی از درخواست‌های دیرینه مردم است که پیگیری‌های لازم برای تحقق آن صورت گرفته است.

استاندار یزد اظهارداشت: با توجه به اعلام آمادگی خیری از بخش خصوصی و مجموعه تامین اجتماعی برای ساخت این مجموعه، و تجهیز آن از سوی مجموعه علوم پزشکی، باید در قالب یک نشست تفاهم نامه مربوطه به امضا برسد.

او به صورت مصداقی به آخرین وضعیت برخی از طرح‌های بهداشتی و درمانی دیگر شهرستان‌های استان اشاره کرد و پیگیری‌های لازم برای تسریع در روند اجرای آن‌ها را انجام داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار