معاون امور عمرانی استاندار بوشهر از فعال بودن ۳۸ طرح راه روستایی در استان با اعتبار سه هزار میلیارد ریال خبر داد.

محمدهادی رستمیان در نشست با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام عمرانی در حوزه‌های مختلف استان در دستور کار مدیران استان قرار دارد.

وی افزود: طرح‌های حوزه راه و راهداری از مطالبات مردم بویژه در نقاط روستایی است و در این مسیر اهتمام جدی داریم.

معاون عمرانی استاندار بوشهر از فعال بودن ۳۸ طرح راه روستایی در استان با اعتبار سه هزار میلیارد ریال خبر داد و گفت: مهمترین طرح‌های راه روستایی استان شامل محور‌های "هاله- عسلویه"، "گزدراز- شیخیان"، "باغان- سرچشمه"، "ریز- دژگاه"، "انبارک- قنبری"، "حسینکی- احمدی"، "دهقائد- نظرآقا"، "پرجونک - باغ تاج"، "طلحه- شاه پسرمرد"، "مال محمود- گمارون" و "بیدو به چهارراه بی بی حکیمه" است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل استان بوشهر نیز بیان کرد: از مجموع چهار هزار و ۴۴۹ کیلومتر راه‌های استان بوشهر، سه هزار و ۲۵۴ کیلومتر آن شامل راه‌های فرعی و روستایی است.

عبدالکریم اخترشناس افزود: ۹۸ درصد روستا‌های بالای ۲۰ خانوار استان از راه آسفالت شده برخوردارند و از این نظر جزو استان‌های برتر کشور هستیم، ضمن اینکه با تکمیل طرح‌های در دست اجرا، شاهد ارتقای مسیر‌های دسترسی روستایی خواهیم بود.

وی با اشاره به آسفالت ۲۳ کیلومتر راه روستایی از ابتدای سال تاکنون افزود: هدف گذاری امسال آسفالت ۳۰ کیلومتر راه روستایی بوده که تاکنون ۷۶ درصد محقق شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر با اشاره به آخرین وضعیت مصوبات سفر استانی دولت مردمی سیزدهم به این استان، گفت: رهاورد سفر نخست ریاست جمهوری به استان بوشهر در زمینه راه روستایی ۲ مصوبه بود که تکمیل محور "ریز به سرچشمه" اجرایی شد و بازگشایی محور "ریز به دژگاه" به عنوان مسیر جدید جنوب بوشهر به استان فارس نیز ۲۰ درصد پیشرفت دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.