مدیرکل تعاون، کار و امور اجتماعی استان اردبیل گفت: در حال حاضر طرح کالا برگ الکترونیکی در یک‌هزار و ۶۸۴ فروشگاه استان اجرا می‌شود..

بهروز رحیم‌زاده گفت: مراکز مورد اشاره شامل ۱۴۵ شعبه از فروشگاه‌های زنجیره‌ای و بزرگ و تعداد یک‌هزار و ۵۳۹ شعبه فروشگاهی و فروشگاه‌های کوچک است که همگی به طرح کالابرگ الکترونیکی متصل هستند.

مدیرکل تعاون، کار و امور اجتماعی استان اردبیل بیان کرد: بر همین اساس نزدیک به سه هزار و ۸۰۰ پایانه نیز برای تسهیل دسترسی خانوارهای مشمول طرح کالابرگ الکترونیکی در فروشگاه‌هایی که در نقاط مختلف استان اردبیل جانمایی شده‌اند، فعال شده است.

او افزود: همه شهرستان‌ها و دهستان‌های این استان در حال حاضر زیر پوشش طرح ملی کالابرگ الکترونیکی قرار دارد و تاکنون نیز بیش از ۳۱۰ هزار تراکنش بانکی در این زمینه ثبت شده است.

رحیم زاده گفت: افزون بر ۱۰۲ هزار خانوار تا کنون از کالابرگ الکترونیکی استفاده کرده‌اند و سایر خانوارهای یارانه‌بگیر هم می‌توانند برای اطلاع از مانده اعتبار خودشان و همچنین فروشگاه‌های متصل به سامانه، از برنامه شما یا کد دستوری #۱۴۶۳*۵۰۰* استفاده کنند.

او با اشاره به نظارت و بازرسی مستمر از فروشگاه‌ها به منظور بررسی کم و کیف اجرای طرح و موجودی کالاها، یادآور شد: همچنین امکان خرید ۱۱ قلم کالای اساسی یک ماه زودتر از موعد پرداخت یارانه برای خانوارهای مشمول طرح وجود دارد که تنها باید در طول همان ماه انجام شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.