مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از صدور سالانه ۵ هزار گواهینامه قرآنی برای قرآن آموزان در استان خبر داد.

 

حجت الاسلام سالاری مکی مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه سالانه هزار کلاس تخصصی و عمومی قرآنی در استان برگزار می‌شود، گفت: هم اکنون در ۳۰۰ تشکل قرآنی استان ۱۴ هزار نفر فعالیت دارند.

او با اشاره به اینکه ۱۸ دوره طرح اعطای مدرک تخصصی قرآنی در استان برگزار شده است افزود: اعطای مدرک عمومی، برگزاری ۱۰۰ آزمون حفظ در استان و فعالیت منظم مجمع قرآنیان استان از دیگر فعالیت‌های انجام شده است.

حجت الاسلام سالاری مکی با اشاره به اینکه تعداد قابل توجهی از برنامه‌های قرآنی در استان توسط هیأت‌های مذهبی شکل می‌گیرد، بیان کرد: شورای توسعه فرهنگ قرآنی اخیراً به سازمان تبلیغات اسلامی واگذار شده که امیدواریم در بحث تدبیر به قرآن با وجود استعداد‌های فراوانی که در این استان وجود دارد توجه ویژه انجام شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از مجموعه سازمان دارالقرآن کریم سازمان تبلیغات اسلامی خواست تا در معرفی اساتید و مربیان برتر قرآنی استان توجه ویژه داشته باشد.

او با بیان اینکه ظرفیت‌های فراوانی در سطح شهرستان‌ها برای راه‌اندازی شعبات قرآن کریم وجود دارد، ادامه داد: استعدادیابی دانش آموزان و نوجوانان در قالب تجلیل از برترین‌های قرآنی باید مورد توجه قرار گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.