برتر شدن کانون مسجد خاتم النبیین (ص) بیرجند در طرح مسجد، کانون نشاط

مدیر کانون فرهنگی هنری عاشورا مسجد خاتم النبیین (ص) بیرجند گفت: کانون فرهنگی هنری این مسجد در مرحله کشوری طرح مسجد، کانون نشاط رتبه اول را کسب کرد.

اسدزاده مدیر کانون فرهنگی هنری عاشورای مسجد خاتم النبیین (ص) بیرجند گفت: کانون فرهنگی هنری عاشورا مسجد خاتم النبیین (ص) بیرجند با کسب عنوان شایسته تقدیر ویژه در رواق دانش و طرح مسجد، کانون نشاط با کسب رتبه اول در کشور درخشید.

او با اشاره به درخشش این کانون در رواق دانش طرح فهما افزود: این کانون امسال در رویداد فهما در رواق دانش و در طرح مسجد، کانون نشاط در برگزاری برنامه‌های اوقات فراغت اهتمام جدی داشته و این کلاس‌ها را با جذابیت‌ها و تنوع خاص در ۲۵ رشته برای نوجوان پرشور برگزار کرد.

اسدزاده با بیان اینکه در گذشته برنامه‌های اجرا شده کانون‌ها در سامانه بچه‌های مسجد بارگذاری و پس از ارزیابی برنامه ها، کانون برتر معرفی می‌شد، اظهار کرد: امسال این اقدام موردی و تخصصی‌تر مورد ارزیابی قرار گرفت.

مدیر کانون فرهنگی هنری عاشورا مسجد خاتم النبیین (ص) بیرجند تعداد اعضای کانون عاشورا را حدود ۵۰۰ نفر اعلام کرد و ادامه داد: از این تعداد ۲۸۵ نفر در سامانه ثبت نام کرده و روند عضویت و ثبت نام مابقی اعضای کانون ادامه دارد.


بیشتر بخوانید


او گفت: در طرح اوقات فراغت تابستان ۲۵ کلاس مختلف با شرکت هر کلاس ۱۵ تا ۳۵ نفر و حتی ۵۰ نفری از کودکان، نوجوانان و جوانان دایر شد.

اسدزاده از توزیع ۲۰ بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند خبر داد و تصریح کرد: کانون خدمت رضوی هم در مسجد فعال است و خادمیاران جهادی به صورت جهادی و خودجوش خانه سرایداری مسجد خاتم النبیین را دیوارچینی کردند.

مدیر کانون فرهنگی هنری عاشورا مسجد خاتم النبیین (ص) بیرجند عنوان کرد: محله نوپای مهرشهر بیرجند بیشترین قشر جوان مرکز استان را به خود اختصاص داده؛ لذا کودک و نوجوان زیادی در این محله در حال رشد و تربیت هستند که درصدد جذب آن‌ها به مسجد هستیم، همچنین تاکنون ۲۵ نفر از اعضای جوان کانون و مسجد به رشد و تعالی رسیده و استخدام مشاغل دولتی شدند.

او گفت: کارگاه توبافی یا حوله بافی و کلاس خیاطی را برای اشتغال حدود ۵۰ نفر از بانوان راه اندازی کردیم که منجر به اشتغال خانگی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.