اجرای بیش از ۷.۵ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع آب در شهرستان آوج

مدیر عامل آبفای استان قزوین از اجرای بیش از ۷/۵ کیلومتر شبکه و خط انتقال آب آشامیدنی در حوزه شهرستان آوج خبر داد.

داراب بیرنوندی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین گفت: با تلاش‌های صورت گرفته، در ۷ ماه نخست امسال بیش از ۷.۵ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع آب در مناطق شهری و روستایی شهرستان آوج صورت گرفته است.

بیرنوندی افزود: از این میزان، ۴۳۰۰ متر توسعه و اصلاح شبکه و ۳۲۰۰ متر نیز اصلاح و توسعه خط انتقال اجرا شده است.

وی خاطر نشان کرد: حفر یک حلقه چاه و تجهیز ۲ حلقه چاه تامین، احداث دوباب مخزن به حجم ۳۵۰ متر مکعب، فنس کشی تاسیسات آب و نیز ۱۸۵ فقره حوادث مربوطه به خط انتقال، شبکه و انشعاب، ۱۳۳ عدد تعویض کنتور خراب مشترکین، لایروبی و بهسازی چشمه‌ها و قنوات از دیگر فعالیت‌های صورت گرفته در شش ماهه ابتدای امسال بوده است.

این مسئول گفت: از مهمترین پروژه‌های این شهرستان که به عنوان شاخص می‌باشد پروژه تکمیل تصفیه خانه فاضلاب شهر آبگرم است که با ۸۰ درصد پیشرفت در مرحله اجرا می باشد.

بیرنوندی در خصوص انشعاب‌های غیرمجاز نیز یادآور شد: از ابتدای امسال تاکنون، تعداد ۵۸ فقره انشعاب غیرمجاز در مناطق شهری و روستایی شهرستان آوج شناسایی شده که از این تعداد ۲۸ مورد پس از اخذ جرائم قانونی به انشعاب دائم تبدیل و مابقی نیز در حال طی کردن مراحل اداری و قانونی مربوطه است.

هم اکنون حوزه مدیریت امور آب و فاضلاب شهرستان آوج خدمات خود را در دو شهر و ۷۵ روستا با جمعیتی بالغ بر ۴۵ هزار نفر ارائه می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.