فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه باغملک از برگزاری اجتماع بزرگ بسیجیان در این شهرستان خبر داد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه باغملک گفت: طبق گفته امام راحل افتخارمان این است که خود یک بسیجی هستیم و دست یکایک شما پیشگامان رهایی را میبوسم و از خداوند متعال میخواهم که مرا با بسیجیانم محشور دارد.

سرهنگ پاسدار فاضل عارف می گوید: اگر مسئولین نظام اسلامی از بسیج غافل شوند به آتش دوزخ الهی خواهند سوخت، بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پر ثمری است که شکوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین از عشق می‌دهد.

به گفته او بسیج حقیقتی است که هر جوانی باید بداند، کشورش مستقل، آزاد و آباد باشد و بخواهد در این راه تلاش کند و بسیجی که در سیل به کمک سیل زده‌ها، در زلزله به کمک زلزله زدگان و در تمام عرصه‌های مورد نیاز انقلاب حضور فعال و چشمگیر دارد و بسیج برای دوستان امید آفرین و برای دشمنان بیم آفرین است و مایه برکت برای جهان اسلام است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج با اشاره به اینکه بسیج در طول ۸ سال دفاع مقدس عرش بی بدیل و بی نظیری داشت ادامه داد: بسیج در محرومیت زدایی، در اقتصاد مقاومتی، در امنیت، در تربیت و در زمان‌های مورد نیاز حاضر میباشد و در ایام کرونا که همه درگیر بودند در کنار بیماران کرونایی به عنوان پرستار خدمت میکرد و متعلق به همه مردم ایران و به نوکری و خدمتگزاری افتخار میکند و بسیج یک ارتش است.

این مقام مسئول گفت: بسیج به معنای واقعی کلمه امید ملت ایران است، بسیجی واقعی ما مقام معظم رهبری در طول این سال‌ها این چفیه را از گردن نینداخت و همواره برای ما بیان میکند که من یک بسیجی ام و بسیج باید در سراسر کشور گسترش پیدا کند و این چفیه نماد استقامت، آینده نگری و پیروزی و سلامت است. 

سرهنگ عارف ادامه داد: امروز بسیج در یمن، عراق، لبنان، لندن، پاریس و آمریکای لاتین حضور دارد و میبینیم که در این دنیای وانفسا و دشمنان جور و ظلم وجود دارند و در جنگ نابرابری که رژیم کودک کُش اسرائیل غاصب بر علیه غزه به راه انداخت جهانی شد و از برکات این جنگ بیداری است که برای کشور‌های دنیا به وجود آمد.

به گفته او با شکل گیری جبهه مقاومت پشتیبان مستضعفین خواهد بود و خداوند را شاکریم که به ما پاسداران در شهرستان باغملک توفیق داد که در راستای خدمتگزاری به مردم از هیچ کوششی دریغ نکنیم و در طول این یکسال و در رفع مشکل نیازمندان و بسته‌های معیشتی، تهیه جهیزیه و برقراری امنیت در کنار مردم هستیم و بسیج هیچ وقت خود را از مردم جدا ندانست.

برچسب ها: بسیج ، هفته بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.