مدیر کل کمیته امداد استان قزوین گفت: امسال ۶۰۰ خانواده، ولی نعمت نیازمند به مسکن دراستان شناسایی که برای تامین آن‌ها برنامه ریزی شده است.

ناصر ظاهری مدیر کل کمیته امداد استان گفت: امسال ۶۰۰ خانواده، ولی نعمت نیازمند به مسکن دراستان شناسایی شده اند و با برنامه ریزی‌های صورت گرفته تمام تلاش امدادگران این نهاد بر آن است که با کمک خیران و اعتبارات دولتی مسکن این افراد ساخته شود.

وی ادامه داد: از پارسال تاکنون تعداد ۴۶۰ مسکن روستایی به خانواده‌های تحت حمایت تحویل شده است و در آینده‌ای نزدیک ۲۱۰ مسکن دیگر به این خانواده‌ها تحویل داده می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد استان گفت: در ادامه برنامه‌های توانمندسازی برای مددجویان پس از اتمام و تحویل مسکن برای مددجویان طرح انرژی خورشیدی که یک طرح زود بازده با درآمد پایدار است که بر روی پشت بام این منازل اجرا می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد عنوان کرد: از دیگر برنامه‌های کمیته امداد در جهت تامین و تعمیر مسکن مددجویان، لوله کشی گاز، احداث سرویس‌های بهداشتی، ایزوگام پشت بام اشاره کرد که با توجه به شناسایی که توسط امدادگران کمیته امداد استان انجام می‌شود برای خانواده های، ولی نعمت صورت می‌پذیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.