نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی باهدف حمایت از تولیدکنندگان داخلی و تلاش‌های بسیج سازندگی در گچساران برپا شد.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج گچساران در حاشیه افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی گفت: این نمایشگاه با هدف معرفی محصولات تولید کنندگان و معرفی محصولات آنها برپا شده است
 
سرهنگ اسلام انصاری، بابیان اینکه نقطه آغازین درزمینهٔ اقتصاد مقاومتی، برنامه ریزی برای ایجاد اشتغال و اصلاح الگوی مصرف در جامعه و خانواده است افزود: تقویت روحیه و حس امید به زندگی در جوانان به‌ویژه اقشار کم‌درآمد، اطمینان مصرف‌کننده از ساخت محصولات با کیفیت، پویا شدن جوانان و همچنین معرفی خدمات بسیج سازندگی از دیگر اهداف این نمایشگاه است.
 
وی ادامه داد: برای اجرایی شدن این طرح‌ها در شهرستان نیز بسیج سازندگی در زمینه اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی در سال گذشته ۵۷ میلیارد و ۹۹۰ میلیون تومان تسهیلات به ۲۵۶ نفر پرداخت کرده است.
 
انصاری اضافه کرد: بسیج سازندگی ناحیه گچساران تا پایان امسال متقاضیان طرح‌های اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی را برای دریافت تسهیلات به بانک عامل معرفی خواهد کرد.
 
مسئول بسیج سازندگی ناحیه گچساران در ادامه گفت: برای محرومیت‌زدایی و بازسازی مناطق محروم نیز، ۹۰ گروه جهادی این شهرستان آماده خدمت‌رسانی به مناطق کم برخوردار هستند.
 
گفتنی است همزمان با هفته بسیج نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در محل کنارگذر (مرکز شهر) گچساران برپا و به مدت سه روز از ساعت ۹ تا ۲۱ برای بازدید عموم دایر است.
 
این نمایشگاه باهدف معرفی محصولات تولیدی کارآفرینان بسیج سازندگی از تولید تا مصرف است که در هفت غرفه شامل محصولات کشاورزی، صنعتی، هنری، صنایع‌دستی، مشاغل خانگی برپاشده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.