دبیر ستاد گرامیداشت هفته بسیج در مهرستان گفت: نخستین نشست مطالبه‌گری نخبگان و کارگروه‌های محلات اسلامی از مسئولین به‌مناسبت هفته مبارک بسیج در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

 سید علیرضا میری بنجار در نخستین نشست مطالبه‌گری کارگروهای محلات اسلامی که به مناسبت هفته مبارک بسیج با حضور نخبگان و اعضای کارگروه‌های محلات اسلامی شهرستان مهرستان از مسئولین شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، گفت: مشکلات کمبود فضای آموزشی، دبیر و آموزگار، تبدیل وضعیت معلمان خرید خدمت و وضعیت حقوقی آنها، کمبود پزشک و دارو در شهرستان، وضعیت نابسامان مسیرهای روستایی وسطح شهرستان،راه اندازی مرکز دیالیز از جمله مطالبات این جلسه بودند.
 
وی همچنین به سایر مطالبات اشاره داشت و افزود: مشکلات افت ولتاژ برق و قطعی آب، روشنایی معابر، استقلال دانشگاه آزاد و ایجاد فضای آموزشی، مبلمان شهری و خیابان‌ها، نظافت عمومی شهر، آسفالت کوچه خیابان‌های شهر، ساماندهی مشاغل کاذب، توزیع عادلانه سوخت اعم از گاز، بنزین و نفت بین مردم از دیگر مطالبات بودند.
 
دبیر ستاد گرامیداشت هفته بسیج خاطرنشان کرد: این دولت برای رفع مشکلات شهرستان و مطالبات به حق کارگروه‌های محلات اسلامی که نمایندگان مردم هستند از همه توان خود استفاده خواهد کرد.
 
ناصردُرازهی، فرماندار شهرستان در خصوص مطالبات مردم مهرستان گفت: تشکیل چنین کارگروه‌ نوپایی به‌نام محلات اسلامی که متشکل از نخبگان و جوانان فعال محلات و روستاها است کمک خوبی برای مطالبات مردم محسوب می‌شود و مسئولین موظف هستند که پیگیر و پاسخگو باشند.
 
وی ادامه داد: ما و کلیه مدیران دستگاه‌های اداری تمام توان خود را خواهیم گذاشت تا مشکلات مردم شريف و صبور مهرستان که شایسته بهترين‌ها هستند برطرف شود و به‌زودی شاهد تحولات‌ خواهیم بود.
 
درپایان مقرر گردید که مسئولین مشکلات را اولویت بندی و برای پیگیری در کوتاه‌ترین زمان در دستور کار قرار داده و از طريق رسانه‌ها و تریبون‌ها به اطلاع مردم برسانند.

برچسب ها: مطالبه گری ، نخبگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار