معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور در بابلسر، گفت: بیش از ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از بسیجیان در جبهه حاضر شدند و صحنه جنگ را به نفع کشور و نظام اسلامی تغییر دادند.

سردار مجید میراحمدی معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور در همایش اقتدار بسیجیان شهرستان بابلسر که در مصلی بزرگ المهدی (عج) این شهر برگزار شد، گفت: بسیجی به دنبال اخلاص، گمنامی و خدمت است.

او با بیان اینکه سرداران بزرگ جنگ تحمیلی به صورت بسیجی ار دل مردم بیرون آمدند، افزود: بیش از ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از بسیجیان در جبهه حاضر شدند و صحنه جنگ را به نفع کشور و نظام اسلامی تغییر دادند.

سردار میراحمدی گفت: بیش از ۳۶ هزار دانش آموز بسیجی در دفاع مقدس به شهادت رسیدند.

او افزود: در عظمت مقام شهدای دانش آموز همین بس که امام راحل فرمودند: رهبر ما آن طفل ۱۳ ساله‌ای است که به تن نارنجک می‌بند و زیر تانک دشمن می‌رود.

سردار میراحمدی با بیان اینکه بسیج از الطاف جلیله خداوند تعالی به ملت بزرگ ایران است، گفت: ما باید قدردان و قدرشناس شما بسیجیان باشیم که وجود شما برای ایران و اسلام خیر و برکت است.

او در ادامه بسیج پیشتاز در تمام عرصه‌های خدمت در جنگ تحمیلی و پس از آن اعلام کرد و افزود: بقا و استمرار نظام مقدس اسلامی در گروه مجاهدت، فداکاری‌ها و حضور بسیجیان در صحنه هاست.

معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور گفت: بسیجی افتخار می‌کند که در کنار کنایه ها، زخم زبان ها، عدم درک و فهم برخی از معاندان و دشمنان، تمسخرآمیز و بدگویی ها، هیچ تزلزلی در اراده خود که در مسیر تعالی الهی است به خود راه نمی‌دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار