سردار فرجیان‌زاده با بیان اینکه تفکر بسیجی امروزه در جهان نهادینه شده است، گفت: فلسطینیان با الهام گرفتن از مکتب و تفکر بسیج مرحله جدیدی از آزادی و آزادگی را به دست آورد.

سردار سعید فرجیان‌زاده  معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین همایش اقتدار بسیج استان سمنان در شاهرود گفت: تفکر بسیجی توانسته در منطقه قدرت مقاومت را ایجاد کند.

وی با اشاره به اینکه فلسطینیان در مبارزات خود به بسیج اقتدا کرده‌اند، تصریح کرد: مبارزان فلسطینی با الهام گرفتن از اندیشه بسیج به رژیم جعلی و صهیونیستی حمله کردند و حماسه بزرگ طوفان الاقصی را به وجود آوردند.

سردار فرجیان‌زاده با بیان اینکه این عملیات بزرگترین ضربه را به ارتش صهیونیستی وارد کرد، گفت: حمله به غزه و بمباران بیمارستان‌ها از دیگر شکست‌های این رژیم کودک کش بود.

معاون نمایندگی، ولی فقیه در سپاه: تفکر بسیج در جهان نهادینه شده است

معاون هماهنگ کننده نمایندگی، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: امروز با پذیرفتن آتش‌بس شکست دیگری برای این رژیم جعلی رقم خورد.

وی به خواست رژیم اشغالگر مبنی بر نابودی محور مقاومت حماس اشاره کرد و افزود: مسئولان رژیم صهیونیستی مجبور شدند پای میز مذاکره با حماس بیایند و شرط‌های آن‌ها را بپذیرند.

سردار فرجیان‌زاده با بیان اینکه امروزه تفکر بسیجی به جغرافیای ایران اسلامی محدود نمی‌شود، ابراز کرد: یمن، عراق، سوریه، لبنان و در جای جای منطقه، مقاومت ایجاد شده است.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، افزود: گروه‌های مبارز عراقی نیز بیش از ۱۰۰ عملیات علیه منافع آمریکایی‌ها در منطقه انجام داده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار