رئیس هیئت ورزش‌های باستانی و زورخانه‌ای استان همدان گفت: ملایر قهرمان و نهاوند نایب‌قهرمان مسابقات هنر‌های فردی ورزش‌های زورخانه‌ای و باستانی استان همدان شد.

 غلامرضا خاکسار گفت: رقابت‌های ورزش زورخانه‌ای در بخش هنر‌های فردی قهرمانی استان و انتخابی جهت اعزام به مسابقات کشوری به میزبانی نهاوند برگزار شد.

او افزود: در این رقابت‌ها تیم شهرستان ملایر قهرمان و تیم نهاوند موفق شد نایب‌قهرمانی این دوره از مسابقات را به دست بیاورند.

رئیس هیئت ورزش‌های باستانی و زورخانه‌ای استان همدان گفت: این رقابت‌ها در زورخانه شهید محمد مُبر نهاوند برگزار شد که در آن هفت تیم از مناطق مختلف استان ازجمله شهرستان‌های همدان، ملایر، نهاوند، اسدآباد و کبودرآهنگ شرکت داشتند.

او افزود: در این رقابت‌ها حدود ۵۰ ورزشکار در ۶ رشته سنگ، کباده، میل سنگین، میل بازی، چرخ تیز و چرخ چمنی در بخش بزرگ‌سالان و در سه وزن با یکدیگر رقابت کردند.

خاکسار از سطح بالای این دوره از رقابت‌ها خبر داد و تصریح کرد: در پایان این رقابت‌ها نفرات اول اوزان مختلف مشخص شدند که در رشته سنگ وزن منفی ۸۵ کیلوگرم آقای میلاد چگنی و در وزن مثبت ۸۵ کیلوگرم آقای مهدی نسایی نفرات برتر شدند.

او گفت: در رشته کباده در وزن منفی ۸۵ کیلوگرم وهاب احمد پور و در وزن مثبت ۸۵ کیلوگرم علی صفا سلطانی و در وزن مثبت ۱۰۰ کیلوگرم محمدجواد بشیری رتبه برتر را کسب کردند.

رئیس هیئت ورزش‌های باستانی و زورخانه‌ای استان همدان بیان داشت: در چرخ چمنی و در چرخ تیز وزن مثبت ۸۵ کیلوگرم ادیب سیف و در وزن منفی ۸۵ گودرز غیاثوند عنوان برتر را کسب کردند.

او افزود: در میل بازی وزن منفی ۷۰ کیلوگرم محمد غیاثوند در وزن منفی ۸۵ کیلوگرم سید سجاد موسوی و وزن مثبت ۸۵ کیلوگرم محمدجواد بشیری و در میل سنگین‌وزن منفی ۸۵ کیلوگرم حسن شمس و در وزن منفی ۱۰۰ کیلوگرم جعفر نوری به عناوین برتر رسیدند.

خاکسار افزود: در بخش تیمی نیز به ترتیب شهرستان‌های ملایر اول، نهاوند دوم و همدان و اسدآباد مقام سوم را به دست آوردند.

او گفت: نفرات اول هر رشته در رقابت‌های قهرمانی کشور که احتمالاً در شیراز برگزار می‌شود شرکت خواهند کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار