حجت‌الاسلام‌والمسلمین صدیقی گفت: صهیونیست‌ها در برابر رزمنده‌های مقاومت همیشه شکست خورده‌اند و در جواب تمامی گروه‌های مقاومت کودکان را می‌کشند.

آیت الله سید کاظم صدیقی خطیب نماز جمعه تهران، صبح امروز در خطبه های نماز جمعه، با اشاره به آیه ۶۴ سوره نسا، اظهار داشت: مومن همواره با سلاح تقوا از آسیب‌های شیاطین مصون و محفوظ است. شیاطین که دشمن شما و مقصد شما هستند، می‌خواهند شما را از رفتن به سوی کمال، رشد و ترقی، عزت، معنویت و علم و دانش و اقتدار بازدارند.از این جهت نیاز مبرم دارید که برای راه، توشه تدارک ببینید و با قافله دل همراه شوید.

وی افزود: کسانی که غارتگر ثروت ها هستند و صاحبان زر و زورند را نعمت نبینید و گاهی همین‌ها، بلای زرداران و زورداران است و در آخرت در قعر جهنم قرار می‌گیرند، اما آن نعمتی که دنیا و آخرت شما به نور آن نعمت دارای رونق خواهد شد، نعمت ولایت است.

خطیب نماز جمعه تهران، گفت:  ما مسافریم و مقصدمان خداست، لذا باید راه رسیدن به خدا را شناسایی کنیم و همراه راه را پیدا کنیم. در عین حال باید توشه راه را بیابیم، زیرا در این راه خطرات و آسیب‌هایی وجود دارد که در این مسیر، راهرو را تهدید می‌کند و باید آنها را شناسایی کنیم.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران با بیان اینکه مساله غزه و طوفان الاقصی از مهم‌ترین مسائل روز جهان است گفت: غزه در این مدت ۴۸ روز صحنه مقاومت و ایستادگی بود که مکتب این جهاد استقامت از ایران شروع شد و مرزها را در نوردید و امروز شاهد آن هستیم که در همه کشورها به حمایت از مظلومان و مقابله با مستکبران به پا خاستند.او گفت: بسیج یعنی حامی مظلوم، خصم ظالم، عاشق خدمت و عاطفه نسبت به گرفتاران که تحمل دیدن مظلومیت مظلوم و فقر فقیر را ندارد گفت: این روحیه ایران را در ۴۴ سال گذشته در مسیر خود قرار داده و امروز از مرز‌ها عبور کرده و طوفان الاقصی همان آرمان انقلاب اسلامی ایران است که در برابر متجاوز غاصب ایستادگی می‌کند و می‌داند که کار با مذاکره و حرکت انفعالی و دفاعی از پیش نمی‌رود.

وی با بیان اینکه انتفاضه تا به حال موضع دفاعی داشت، اما این بار موضعی تهاجمی گرفت، خاطرنشان کرد: شاهد بودیم در یک نیمروز و تنها یکی از گروه‌های مقاومت به تعبیر مقام معظم رهبری توانستند اسرائیل را ضربه فنی کنند.

صدیقی با بیان اینکه حماس در یک حمله برق آسا پوچ بودن رژیم صهیونیستی و حامیان آن را به عالم نشان داد، گفت: مقام معظم رهبری در دیدار با ورزشکاران فرمودند حماس مثل قهرمانانی بود که در میدان مسابقه برنده شد، اما رقیب شکست خورده یقه طرفداران آن را گرفت، یعنی رژیم صهیونیستی به طوری دست پاچه دست به کشتن کودکان، تخریب بیمارستان‌ها و مدارس زد در حالی که امتیاز طوفان الاقصی این بود که با بصیرت و برنامه بود.

وی با بیان اینکه کشتن این همه کودک، زن و بیمار چشم جهانیان را بیدار کرد و شاهدیم مقابل کاخ سفید و حتی در لندن و فرانسه به حمایت از مقاومت تظاهرات می‌کنند، افزود: به فضل خدا نابودی اسرائیل نزدیک و افول آمریکا را هم ان شاءالله شاهد خواهیم بود.

امام جمعه موقت تهران به پذیرش آتش بس در روز‌های اخیر اشاره کرد و گفت: تحمل این آتش بس برای سران کودک کش صهیونیستی تلخ بود، اما دیدیم که آقای هنیه رهبر حماس از این آتش بس استقبال کرد.

وی افزود: این روز‌ها چند ابتکار عمل را شاهد بودیم. از جمله استفاده حماس از موشک‌های برکام که تا به حال از آن‌ها استفاده نکرده بود. همچنین استفاده گروه‌های مقاومت عراق از موشک‌های بالستیک در مقابله با شیطان بزرگ و از طرف دیگر توقیف کشتی متعلق به شرکت اسرائیلی توسط یمن و تظاهرات‌های مختلف در حمایت از مقاومت غزه در کشو‌های جهان که همه این‌ها نشان می‌دهد اسرائیل دیگر محلی امن برای صهیونیست‌ها نیست.

صدیقی ضمن تشکر از رهبری پیامبرگونه، جامع نگر، فرزانه و دوراندیش مقام معظم رهبری در حمایت از مظلومان غزه، گفت: همچنین از ملت انقلابی و ولایی تشکر دارم و از حرکت جهادی و دیپلماسی بی‌سابقه دولت در این زمینه سپاسگزاریم.

وی افزود: مکتب جهاد و از خودگذشتگی از ایران شروع شد و مرز‌ها را در نوردید و امروز جبهه‌ای تحت عنوان جبهه مقاومت در اطراف ما در خط مقدم جبهه هستند، اما نسیم آن ملت‌ها را نیز در تمامی جهان به حمایت از مظلومین کشانده است.

وی گفت: صهیونیست‌ها در برابر رزمنده‌های مقاومت همیشه شکست خورده اند. آن‌ها در مقابل تمامی گروه‌های مقاومت شکست خورده اند، اما در جواب صهوینیست‌ها کودکان را می‌کشند و بیمارستان و را منفجر می‌کنند. این جنایات تنها دستپاچه گی و اقدامات جنون آمیز صهیونیست‌ها را نشان می‌دهند و این کشتار جهانیان را بیدار کرد. اکنون مردم در مقابل کاخ سفید از مقامت حمایت می‌کنند و علیه امریکا و اسرائیل تظاهرات می‌کنند و به فضل خدا و با رهبری،   رهبر عزیر ما نابودی اسرائیل نزدیک است و افول آمریکا را نیز حتما شاهد خواهیم بود.

وی ادامه داد: اسماعیل هنیه رهبر حماس گفته ما از این آتش بس استقبال می‌کنیم و این را پیروزی برای حماس می‌دانیم. اقدامات این روز حماس گروه‌های مقاومت در کشور‌های مختلف نشان داد اسرائیل دیگر برا صهیونیست‌ها نیز امن نیست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۳ ۰۴ آذر ۱۴۰۲
بیش از ده هزار شهید ، فایدش چیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۷ ۰۳ آذر ۱۴۰۲
یکی به این بنده خدا توضیح بده آتس بس موقت ۴ روزه چیه.در جریان نیست انگار
Finland
ناشناس
۱۶:۰۹ ۰۳ آذر ۱۴۰۲
معنای شکست هم فهمیدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۳ ۰۳ آذر ۱۴۰۲
حماس هم ملت خودش را بدبخت کرد وهم پول ایران را به هدرداد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۰۳ آذر ۱۴۰۲
ما ملت همیشه در صحنه و همیشه در همه حال پیروز هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۸ ۰۳ آذر ۱۴۰۲
کاملا درسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۵ ۰۳ آذر ۱۴۰۲
ملت ایران هم مقابل گرانی و تورم وفقر کمرشون شکسته شده فکر مردم باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۰۳ آذر ۱۴۰۲
هم به فکر مردم و هم بفکر مردم فلسطین.
آخرین اخبار