مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین گفت: ایستگاه‌های موقت اتوبوس در شهر قزوین با هدف ارائه خدمات رفاهی به مسافران در حال اصلاح و تغییر است.

سید محمدمهدی تقوی مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین گفت: ایستگاه‌های موقت اتوبوس در شهر قزوین با هدف ارائه خدمات رفاهی به مسافران و براساس طراحی‌های جدید در حال اصلاح و تغییر است.

تقوی افزود: هم اکنون یک مشاور برای این طرح بکارگیری شده و قرار است تا پایان امسال بتوانیم۱۰ ایستگاه جدید را نوسازی کرده و تا ۲ سال آینده هم تمامی ایستگاه‌های اتوبوس درون شهری بازسازی شوند.

وی به ایستگاه‌های موقت اتوبوس اشاره کرد و یادآور شد: برای اصلاح و تغییر ایستگاه‌های اتوبوس به بودجه و اعتبارات بالایی نیازمندیم تا بتوانیم یک ایستگاه با سایبان مناسب و حداقل امکانات رفاهی را در طول فصول سرما و گرما برای مسافران فراهم کنیم.

تقوی با بیان اینکه شستشو و نظافت در داخل و بیرون اتوبوس‌ها نیز هر هفته و یا هر ۲ هفته یک مرتبه صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد:، اما مساله اصلی ما در رابطه به حفظ و نگهداری از اتوبوس‌ها و تمیز نگاه داشتن آن‌ها مربوط به خطوط برون شهری است که هر روز متاسفانه برخی شهروندان با ماژیک و یا خودکار اقدام به نوشتن در پشت صندلی‌های می‌کنند.

به گفته این مسئول، یکی از درخواست‌های مردم قزوین جداسازی اتوبوس‌های شهرک دانش و ناصرآباد بود که اکنون این موضوع به علت تعداد محدود اتوبوس‌ها میسر نیست و باید منتظر باشیم تا با خریداری و تحویل اتوبوس‌های جدید، تصمیم گیری در این حوزه نیز اجرایی شود.

تقوی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از درخواست‌های شهروندان قزوینی اضافه شدن اتوبوس به برخی از خطوط شهر مثل خیابان‌های راه آهن و سعدی بود که البته این مساله با توجه به موقعیت‌های مکانی آن‌ها قرار شد از مینی بوس استفاده کنیم که هم اکنون نیز در حال خرید چند دستگاه از این خودرو‌ها برای ناوگان اتوبوسرانی این شهر هستیم.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین یادآور شد: شهروندان قزوینی می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف یا بی نظمی، کد اتوبوس را به سامانه پیامکی نصب شده در داخل اتوبوس‌ها ارسال کنند تا کارشناسان ما در سریع‌ترین زمان ممکن به موضوع رسیدگی کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.