معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: زیر ساخت‌های لازم برای برگزاری انتخابات الکترونیک در ۹۸ درصد روستا‌های کشور فراهم شده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گفت:  با همکاری اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات زیرساخت برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی و مطلوب در حوزه های انتخابیه و در بسیاری از روستاهای واجد شرایط فراهم شده است.
 
جواد هاشمی مهر افزود: فضای استان آرام آرام به سمت انتخابات پیش می رود لذا مدیران دستگاه های اجرایی مردم را برای شرکت در انتخابات تشویق و ترغیب کنند.
 
وی ادامه داد: شرکت مدیران ادارات، معاونان و کسانی که در امر انتخابات مسئولیت دارند در مجالس و همراهی با کاندیداها ممنوع و غیرقانونی است و با این موارد برخورد می‌شود.
 
هاشمی مهر اضافه کرد: برای برگزاری انتخابات با مشارکت حداکثری، جلسات مختلف انتخاباتی با مردم، دهیاران، ریش سفیدان، معتمدین و بزرگان ایلات و عشایر، ورزشکاران، ائمه جمعه و روحانیون در سه حوزه انتخابیه برگزار خواهد شد.
 
هاشمی مهر تصریح کرد: دوره‌های آموزشی برای بخشداران، فرمانداران و مسئولان حوزه‌های انتخاباتی برگزار شده و با هر گونه اقدام سوء‌گیری انتخاباتی برخورد می شود.
 
به تفکیک میانگین اتصال به اینترنت پرسرعت روستاهای استان شامل روستاهای شهرستان باشت ۹۰/۲۸ درصد، بویراحمد ۹۵/۵ درصد، بهمئی ۹۱ درصد، چرام ۹۵/۶۵ درصد، دنا ۹۰ درصد، کهگیلویه ۹۴ درصد، گچساران ۹۶/۱۵ درصد و روستاهای شهرستان لنده ۹۴/۱۲ درصد به اینترنت پرسرعت متصل شده‌اند.
 
دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفندماه امسال برگزار می‌شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.