۷۱ مصوبه؛ ارمغان سفر استاندار اصفهان به فلاورجان

استاندار اصفهان در پایان سفر به شهرستان فلاورجان گفت: ۷۱ مصوبه برای توسعه و آبادانی این منطقه نهایی شد.

استاندار اصفهان  در شورای اداری مشترک استان و شهرستان فلاورجان گفت: در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ویژه این شهرستان با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری و فعالان اقتصادی محلی، ۱۱ مصوبه اتخاذ شد.

سیدرضا مرتضوی افزود: فعالان اقتصادی شهرستان فلاورجان درخواست کردند این نشست طی روز‌های آینده تکرار و پرونده‌های بیشتری مورد بررسی قرار بگیرد.

استاندار اصفهان با اشاره  به مشکلات و چالش‌های زیرساختی و عمرانی شهرستان فلاورجان گفت: به همین منظور روز‌های گذشته نشستی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و بخشداران، شهرداران، دهیاران و رییسان شورا‌های اسلامی شهر و روستای فلاورجان برگزار و ۳۵ مصوبه نیز در این حوزه اتخاذ شد.

او  افزود: رسیدگی به مشکلات پُل تاریخی فلاورجان، روگذر شهر ابریشم، میادین و ۳۶ نقطه جاده‌ای شهرستان که متولی خاصی ندارد و مورد اعتراض مردم است در این سفر مورد بررسی قرار گرفت.

استاندار اصفهان گفت: در این سفر همچنین به همراه شورای اداری استان با ۸۵ نفر از مردم شهرستان بدون واسطه دیدار و گفتگو کردیم.

مرتضوی ادامه داد: ۲۵ مصوبه دیگر نیز در نشست شورای اداری مشترک استان و فلاورجان تأیید شد.

او گفت: هر کدام از مصوبات این سفر زمانبندی مشخصی دارد که انتظار می‌رود با برنامه ریزی اجرایی شود و نتایج آن در اختیار مردم شهرستان قرار بگیرد.

بازدید میدانی از برخی طرحهای در حال اجرا و مشکلات زیرساختی؛ دیدار با خانواده شهید جاویدالاثر "غلامحسین جعفری"در قهدریجان، برگزاری کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، ملاقات مردمی و برگزاری شورای اداری مشترک استان و شهرستان از جمله برنامه‌های مهم استاندار اصفهان و همراهان وی در سفر به فلاورجان بود.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.