سرپرست فرمانداری زاهدان عنوان کرد؛

توزیع مناسب سوخت‌های فسیلی در دستور کار

سرپرست فرمانداری زاهدان در خصوص توزیع مناسب سوخت با اشاره به برودت هوای سرد گفت: سوخت‌های فسیلی مانند نفت هستند که پیگیری توزیع مناسب آن در دستور کار قرار دارد.

سرپرست فرمانداری زاهدان در خصوص توزیع مناسب سوخت با اشاره به برودت هوای سرد گفت: این دغدغه را ما داریم، زاهدان به عنوان مرکز سیستان و بلوچستان شبکه گاز آن صددرصد اجرا شده و بسیاری از منازل از گاز شهری برخوردار هستند، برخی نیز به علت معابری که شبکه گاز آنها متصل نشده یا سایر دلایل متکی به سوخت‌های فسیلی مانند نفت هستند که پیگیری توزیع مناسب آن در دستور کار قرار دارد.

علیرضا شهرکی   بیان کرد: متولیان امر و همکاران ما موظف هستند کارگروه‌های تخصصی تشکیل و نظارت بر عملکرد فروشندگی‌های نفت داشته باشند، با همکاری شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان به طور ویژه طرح نظارتی اجرا خواهد شد و پاسخگوی مطالبات مردمی خواهیم بود.

وی تاکید کرد: از آنجاییکه خدمات باید به بهترین شکل ممکن به مردم ارائه شوند بر این اساس مسوولان و فروشندگان جایگاه‌های نفت سفید موظف به ارائه بهترین خدمات به مردم هستند.

سرپرست فرمانداری زاهدان با بیان اینکه نظارت‌ها به صور محسوس و نامحسوس ادامه خواهد داشت، ادامه داد: از شهروندان تقاضا داریم در صورت مشاهده هرگونه تخلف و یا شکایت از فروشندگی‌های نفت سفید مراتب برای اطلاع و پیگیری به دستگاه‌های نظارتی و یا با شماره‌گیری ۱۲۴ اطلاع‌رسانی کنند.

 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار