دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا گفت:رژیم صهیونیستی در تمامی فتنه‌ها علیه ایران اسلامی نقش دارد.

محسن رضایی دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در همایش جهاد تبیین در ساری با بیان اینکه دشمنان از تمدن بزرگ اسلامی هراس دارند، گفت:رژیم صهیونیستی در تمامی فتنه‌ها علیه ایران اسلامی نقش دارد.

او با اشاره به اینکه امروز شاهد نسل چهارم انقلاب اسلامی هستیم، افزود: انقلاب اسلامی از انقلاب‌های طوفانی و پرحادثه داخلی و بین المللی شده است.

رضایی با بیان اینکه انقلاب اسلامی جلوی قدرت‌های جهان ایستاد و آن را ذلیل و عصبانی کرده است، گفت: تفکر الهی و اندیشه انقلابی سبب هراس دشمنان شده است و دشمنان از اینکه بسیجیان با دست خالی تانک‌ها را خلع سلاح می‌کنند، می‌ترسند.

او با بیان اینکه بازگشت ملت ایران به ارزش‌ها و اعتقادات سبب حل مشکلات می‌شود، افزود: سیاهه نمایی علیه اعتقادات مذهبی روش اصلی دشمنان است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه هدف دشمنان است که راه خود را گم کنیم واز این رو جنگ اقتصادی علیه ما را شروع کردند، گفت: دشمنان در تلاش هستند تا اعتماد به نفس، ایمان و اندیشه اسلامی را از ما ببرند.

رضایی با بیان اینکه دشمنان از تمدن بزرگ ایران اسلامی هراس دارند، به اهمیت ترویج جهاد تبیین اشاره کرد و نقش طلاب بسیجی را مهم‌تر دانست و با محکوم کردن جنایات اسرائیل در غزه و فلسطین، افزود: انگلیس و آمریکا تاکنون میلیارد‌ها دلار در فلسطین برای جلوگیری از ترویج تمدن اسلامی هزینه کرده است.

او با بیان اینکه آمریکا و در دفتر رژیم صهیونیستی می‌نشیند و از کشتار حمایت می‌کند، گفت: اسرائیل در تمامی فتنه‌ها علیه ایران در طول سال‌های انقلاب اسلامی نقش داشته است.

دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با بیان اینکه مساله دفاع از فلسطین از اهمیت بالایی برخوردار است و هنوز برای مردم تبیین نشده است، افزود: حمایت از فلسطین، حمایت از انقلاب اسلامی ایران، امینت و اسلام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.