دستگیری مقام آمریکایی پس از تروریست خواندن دستفروش مصری

پس از اینکه مشاور رئیس جمهور سابق آمریکا یک فروشنده دستفروش مصری را اذیت کرده و از کشتن کودکان غزه حمایت کرد، پلیس نیویورک او را بازداشت کرد.

پلیس نیویورک استوارت سلدویتز، مشاور باراک اوباما، رئیس جمهور پیشین آمریکا را پس از اینکه به یک فروشنده مواد غذایی مصری حمله کرد و او را تروریست توصیف کرد و اظهارات ضد اسلامی گفت، دستگیر کرد.

به گزارش نیویورک پست، محمد حسین (۲۴ ساله) مرد جوان مصری که روی گاری غذا می‌فروخت، با اشاره به اینکه هنوز از اتفاقی که افتاده است شوکه شده است، تاکید کرد علیه سلدویتز شکایت خواهد کرد.

اسلام مصطفی، صاحب گاری در این خصوص گفت: «می‌خواهیم او را به اتهام آزار و اذیت و نفرت پراکنی محاکمه کنیم. یک مقام دولتی سابق چگونه با این کینه از دین صحبت می‌کند؟ سلدویتز از حدود دو هفته پیش شروع به آزار و اذیت حسین کرد. او در ابتدا فکر می‌کرد که او مردی بی‌خانمان است که دوران سختی را سپری می‌کند».

از سویی دیگر بنیاد روابط دولتی گاتهام در آمریکا، جایی که سلدوویتز مشاور بود، اعلام کرد که پس از این حادثه همه روابط خود را با او قطع کرده است.

روز گذشته کاربران شبکه‌های اجتماعی چندین کلیپ ویدئویی از استوارت سلدویتز، مشاور باراک اوباما، رئیس جمهور سابق آمریکا، پخش کردند که یک فروشنده مصری را در نیویورک تحریک کرده و او را به تروریست بودن متهم می‌کند. این مقام سابق آمریکایی در اتهاماتش به حوان مصری همچنین به حمله رژیم صهیونیستی به غزه اشاره کرده و گفت: «کشتن ۴۰۰۰ کودک فلسطینی در غزه کافی نیست».  

پس از اینکه سلدویتز از فروشنده عکس گرفت، از او خواست لبخند بزند، سپس او را نادان خواند. صدای فروشنده در این ویدئو شنیده می‌شود که از سلدویتز می‌خواهد برود و می‌گوید که با پلیس تماس خواهد گرفت. اما سلدویتز پاسخ داد: «به من بگو چرا باید بروم؟ من اینجا ایستاده ام، من یک آمریکایی هستم، این یک کشور آزاد است.» او فروشنده را به دلیل اینکه انگلیسی بلد نیست مسخره می‌کند و او را متهم می‌کند که بدون مجوز یا ویزا در آمریکا کار می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۳۴ ۰۳ آذر ۱۴۰۲
مثل اینکه آمریکا چندان هم خر تو خر نیست
آخرین اخبار