فرماندار فلارد گفت: این شهرستان از جمله شهرستان‌های نوپای چهارمحال و بختیاری است که در زمان حاضر۶۲۰ میلیارد ریال اعتبار تملک‌دارایی این شهرستان تامین شده است.

کوروش فتحی روز پنجشنبه در نشست شورای اداری فلارد که با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری و تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، زیرسازی و آسفالت معابر ۱۶ روستا به مساحت ۲۰۰ هزار مترمربع، هدایت ۹۰ هزار مترمربع آب‌های سطحی از طریق جدول، احداث دیوار حائل در روستا‌ها با ۱۰ میلیارد ریال اعتبار، احداث چهار پُل در روستاها، ساماندهی تعدادی از قنوات و سرچمشه‌ها را از جمله اقدامات انجام شده در این مدت عنوان کرد.

وی ادامه داد: بازنگری ۱۹ طرح هادی روستایی در شهرستان فلارد با ۳۰ میلیارد ریال اعتبار، اصلاح و بهینه‌سازی شبکه برق، اجرای خط انتقال آب، زیرسازی روستا‌های سلمانک، اکبرآباد، شاه نجف و دهنو، احداث ۲ زمین چمن ورزشی آموزش و پرورش، تخصیص اعتبار و شروع به کار سالن ورزشی روستای شهریاراز دیگر طرح‌های عمرانی اجرا شده در شهرستان فلارد است.


بیشتر بخوانید


فتحی گفت: اجرای فاز نخست عملیات گازرسانی به ۱۵ روستای بخش امامزاده حسن با ۵۸۰ میلیارد ریال و اجرای شبکه بارانی در ۳۵۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی پس از ۳۰ سال، آبرسانی به ۲۱۱ هکتار به زمین‌های گرداب سفلی، جنگل‌کاری و کشت گیاهان دارویی در این شهرستان انجام شده است.

فرماندار فلارد لایروبی و احیای قنوات، واگذاری ۹۰ میلیارد ریال تسهیلات برای راه اندازی ۲ واحد گلخانه، راه‌اندازی نهالستان منابع طبیعی در شهرستان فلارد، احداث باغ‌های دیم در روستای ابواسحاق و ۱۴ گنج در۵۰ هکتار با هفت میلیارد ریال، ساخت ۶۰ واحد مسکن مددجویان، آبرسانی به شهرک صنعتی سندگان و پیش‌بینی ۳۲ هکتار زمین برای اجرای نهضت ملی مسکن را از دیگر گام‌های مهم برداشته شده برای عمران و آبادانی این شهرستان عنوان کرد.

با موافقت هیات دولت، بخش فلارد با مرکزیت مال‌خلیفه به‌عنوان یازدهمین شهرستان چهارمحال و بختیاری از شهرستان لردگان انتزاع و به یک شهرستان مستقل ارتقا پیدا کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار