مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید اندیشه گفت: شرکت عمران شهر جدید اندیشه معین برای تکمیل پروژه‌های شهر‌های جدید خوارزمی، اکباتان و مهرگان انتخاب شده است.

مهدی مسلم خانی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید اندیشه با بیان اینکه از سال ۷۰ عملیات اجرایی  شهر جدید اندیشه شروع شده و به لحاظ خدمات عمومی این شهر وضعیت مطلوبی دارد افزود: از نظر معماری و شهرسازی تمامی افق‌های طرح جامع رعایت شده و وفاداری این  شهر به طرح جامع معماری اسلامی  بسیار زیاد بوده است.

وی ادامه داد: در شرکت عمران دو گام از جمله تکمیل خدمات اولیه روبنایی و زیربنایی و ارتقای کیفیت زندگی مردم در دستور کار  است و پروژه‌هایی تعریف کرده ایم که زمینه را برای ارتقای کیفیت زندگی مردم افزایش دهد.

مسلم خانی بیان کرد: در شهر جدید اندیشه پروژه‌های مختلفی را تقدیم مردم کرده‌ایم که به جای خام فروشی ارزش افزوده را در دستور کار خود دارند و بخش خصوصی دارای اهلیت را انتخاب کرده‌ایم و تمام این  پروژه‌هایی که با کمک بخش خصوصی ساخته شده همگی دارای  پیشرفت ۸۰ درصد است  و در حال حاضر   ۹۸۱ واحد در حوزه مسکونی و ۱۲۰ واحد تجاری به بهره برداری رسیده است.

او تاکید کرد: پروژه‌های عمرانی در این شهر از طرف مردم و شهروندان نیاز سنجی و کمبود ها بخش برطرف شده است. 

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید اندیشه بیان کرد: پروژه‌های ره باغ شهر اندیشه و پیاده راه سلامت با کمک شرکت عمران سرمایه‌گذاری در حال ساخت است و شرکت عمران شهر جدید اندیشه معین برای تکمیل  پروژه‌های شهرهای جدید خوارزمی تهران، اکباتان همدان و مهرگان قزوین انتخاب شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدصادق نوروز
۱۰:۰۷ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
سلام
زحمت کشیدن شهر ساختن که اندیشه کنین من کی باشم بگم اندیشه نکنین :)
آخرین اخبار