مربی و ۳ بازیکن به اردوی آمادگی تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان دعوت شدند.

حکیم منصوری، وحید سعادت‌پورمقدم، سعید حیدری به عنوان بازیکن و یاسر گیلکی به عنوان مربی بدنساز نفرات هستند که از مازندران در اولین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی بسکتبال باویلچر برای حضور در مسابقات آسیا و اقیانوسیه تایلند ۲۰۲۴ و کسب سهمیه پارالمپیک پاریس، شرکت می‌کنند.

اردوی آمادگی تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان با حضور ۱۵ بازیکن از چهارم تا دوازدهم آذر ماه در کمپ تیم‌های ملی فدراسیون برگزار می‌شود.

حکیم منصوری، وحید سعادت‌پورمقدم و سعید حیدری (مازندران)، امید هادی‌اظهر و ابوالفضل جلایی (تهران)، رضا عیوضی (قم)، ابراهیم احمدی (زنجان)، عبدالجلیل قرنجیک (گلستان)، حسن اسدیانی و منصور جمشیدیان (ایلام)، علی طاووسیان (مرکزی)، حسن عبدی (خراسان رضوی)، فالح عیاشی و عبدالقادر شریفی تبار (خوزستان) و شاهین برخورداری (هرمزگان)، ملی پوشان دعوت شده به اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان هستند.

محمدرضا دستیار به عنوان سرمربی از تهران، بهروز سلطانی از استان مرکزی و عادل طرفی پور از خوزستان به عنوان مربی، یاسر گیلکی از مازندران به عنوان مربی بدنساز و احمد شکری به عنوان سرپرست اعضای کادر فنی تیم ملی بسکتبال باویلچر را تشکیل می‌دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار