سومین نشست کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی کنگره ۱۰ هزار شهید آذربایجان شرقی به میزبانی صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی برگزار شد.

رئیس کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی کنگره ۱۰ هزار شهید آذربایجان شرقی در نشست کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی این کنگره گفت: تا زمان برگزاری کنگره جلسات هفتگی بر مبنای اقدامات صورت گرفته در حوزه ارتباطات و اطلاع رسانی و پیگیری مصوبات پیشین برگزار می‌شود ضمن این که در واپسین روز‌های مانده به برگزاری کنگره ۱۰ هزار شهید استان نشست خبری با جمیع اصحاب رسانه با حضور استاندار و فرمانده سپاه عاشورا برای اطلاع رسانی گسترده در خصوص زمان، مکان و نحوه برگزاری باشکوه کنگره برگزار خواهد شد.

آقای رضایی در ادامه بر انسجام و هماهنگی میان کمیته‌های برگزاری کنگره ۱۰ هزار شهید استان تاکید کرد و گفت: این انسجام و هماهنگی به یقین از برخی موازی کاری ها، تداخلات غیرضروری، اقدامات غیرلازم و مشابه جلوگیری کرده و امور هر حوزه با دقت و کیفیت بالا انجام می‌شود.

وی تولید محتوای رسانه ای، نشر و بازنشر تولیدات رسانه‌ای و انعکاس برگزاری کنگره را از جمله وظایف کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی کنگره ۱۰ هزار شهید استان بیان کرد و گفت: صدا و سیما برای پخش این تولیدات با محوریت شهدا آمادگی دارد و تا زمان برگزاری کنگره بر این مهم صحه خواهد گذاشت.

در سومین نشست کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی کنگره ۱۰ هزار شهید استان هماهنگی‌های لازم برای فضاسازی و اطلاع رسانی منسجم و گروهی برای آگاه سازی مردم از برگزاری کنگره در قالب پیامک با محتوای بیانات مقام معظم رهبری و گزیده وصیت نامه‌های شهدا، برگزاری جشنواره رسانه‌ای در قالب خبر، مصاحبه، فیلم و دیگر محصولات مرتبط با شهدا، تبلیغات گسترده و بهینه در بستر فضای مجازی، فراهم کردن زمینه مشارکت موثر نهاد‌ها و ادارات در برگزاری کنگره و تهیه و تولید پوستر واحد با همکاری همه کمیته‌های کنگره (۲۳ کمیته) برای نصب در اماکن مناسب شهر و همچنین مقابل ادارات تصویب شد و در نشست آتی اقدامات انجام شده در این زمینه‌ها پیگیری خواهد شد.

گفتنی است در این نشست اعضای کمیته هر کدام با ارائه گزارشی عملکرد‌های صورت گرفته در حوزه خود را اعلام کردند و بر انسجام و هماهنگی بیشتر برای برگزاری هر چه بهتر و باشکوه کنگره تاکید کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار