همزمان با هفته بسیج گردهمایی بسیجیان ادارات استان البرز چهارشنبه یکم آذرماه برگزار شد.

 رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان البرز گفت: بسیج در چهل و چهارسال گذشته چه در دفاع مقدس و چه در عرصه سازندگی هرگاه که دشمنان دری را به روی کشور بستند، به میدان آمد و غیر ممکن‌ها را برای ملت بزرگ ایران اسلامی ممکن کرد.

سرهنگ پاسدار احسان علیزاده در این مراسم با بیان برخی ماموریت‌های ابلاغی به بسیج برای خدمتگزاری در سطح جامعه، ارتقاء سلامت اداری و مبارزه با فساد را یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های این سازمان برشمرد.

او افزود: امروز یکی از وظایف اصلی بسیج در ادارات برپایی میز‌های خدمت برای رفع مشکلات مختلف مردم است لذا در این زمینه میز‌های خدمت تخصصی و عمومی به صورت دوره‌ای و مستمر در همه ادارات استان برگزار می‌شود.

او ادامه داد: نهادینه نمودن فرهنگ خدمت بی منت و تکریم به مردم سرلوحه اقدامات بسیج محسوب می‌شود. برای دست یابی به این هدف بسیج تلاش دارد در برنامه‌های محوله به کیفیت بپردازد و دراین زمینه ارتقاء طرح بصیرت و معرفت و نهضت آموزش را با جدیت دنبال می‌کند.

سرهنگ پاسدار علیزاده با اشاره به اینکه بسیج نوین بر پایه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و نیاز‌های آتی کشور و محور مقاومت شکل خواهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.